Gå til innhold

Ny og stor religion hemmelighet og illuminati!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har du i det hele tatt lest artikkelen du linker til?

 

Sitat:

 

Tilsette fluor i norsk vann?

Han mener helseproblemene knyttet til fluor er betydelige. Hele 70 millioner indere og 30 millioner kinesere er antageligvis rammet av fluorose. Samtidig er det for lite fluor i drikkevannet andre steder, for eksempel i Norge.

- Vi må ha mer debatt om dette, sier Edmunds, som mener vi trenger mer kunnskap om hvordan vi skal takle både mangel og overskudd på fluor. I noen områder bør vi kanskje tilsette fluor i vannet, slik det gjøres en del steder i USA, mener han.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

 

synd dere ikke opplever det... og jeg har sett mer...og her se selv: http://www.forskning.no/artikler/2008/august/190782

 

Det er vel og bra at du mener å ha sett noe spektakulært, men klarer du å skille mellom fantasi og virkelighet?

 

ja det gjør gjør jeg men tror reisen ut er ekte og at kongekjærtelen er sete for sjela...

drikke vannet har jo fluor..men lite i norge ja... men det er mye i usa..

Lenke til kommentar

drikke vannet har jo fluor..men lite i norge ja... men det er mye i usa..

 

Men her snakker du jo om Norge, og sier at vi må gå over til Imsdal pga at det er så mye fluor i drikkevannet vårt. Det virker, med all respekt, som om du er litt ukritisk til dine egne kilder.

 

Du lager en hel tråd med råd og veiledning til spirituell "åpenbaring", kombinert med konspirasjonsteorier om Illuminatu og samfunnet forøvrig, der du ber oss kutte norsk drikkvann pga all fluoren det inneholder. Problemet er bare at dette er ikke gjeldende for Norge.

 

Du viser m.a.o. en amerikansk video som skal advare oss mot ting som ikke en gang er relevant i dette landet, samt at du viser til linker en artikkel som skal bekrefte at drikkevannet vårt er "forgiftet", mens den faktisk sier det stikk motsatte.

 

Kanskje du burde få litt kontroll på tall og fakta før du går såpass hardt ut med slike "verdensnyheter".

 

Ikke vondt ment. Bare et tips i forhold til din egen troverdighet.

Endret av LiamH
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

ja det gjør gjør jeg men tror reisen ut er ekte og at kongekjærtelen er sete for sjela...

 

drikke vannet har jo fluor..men lite i norge ja... men det er mye i usa..

 

Jeg vet ikke hva du snakker om, men slik jeg bruker meditasjon, så er det ett "verktøy" for å fjerne illusjoner, og for meg ser det ut som du blander sammen ting og tang i en "saus" som du bare tror på.

Men for all del, så lenge det ikke går ut over uskyldige, skal du bare fortsette med ditt, og lykke til!

 

:)

jeg syns egentlig på en måte det er mye, så mye som det forgifter det tredje øyet

 

Har du åpnet det tredje øyet?

Endret av Bruker-95147
Pyramide-sitat fjernet.
Lenke til kommentar

jeg syns egentlig på en måte det er mye, så mye som det forgifter det tredje øyet

 

Hvor mye fluor skal til for å forgifte det tredje øyet og hvor mye fluor er det i så fall i norsk springvann? Det bør du nesten vite hvis du synes mengden er for stor.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva du snakker om, men slik jeg bruker meditasjon, så er det ett "verktøy" for å fjerne illusjoner, og for meg ser det ut som du blander sammen ting og tang i en "saus" som du bare tror på.

Men for all del, så lenge det ikke går ut over uskyldige, skal du bare fortsette med ditt, og lykke til!

 

:)

jeg syns egentlig på en måte det er mye, så mye som det forgifter det tredje øyet

 

Har du åpnet det tredje øyet?

 

ja :) antenna til vår sjel ;)

 

du skal ikke ha noe fluor helst i hele tatt.. og ikke melk og ikke ost og endre tannkremen til ikke fluor... fåes på apoteket... det forurenser det tredje øyet eller påvirker det ned...for når du mediterer produserer tredje øye melatonin...så jeg blir naturlig rusa på det hehe

Endret av LiamH
Pyramide-sitat fjernet.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

ja :) antenna til vår sjel ;)

 

 

Kan du være snill å opplyse meg? Det høres veldig spennende ut - er du "selvoppvåknet", eller brukte du en guru, i så fall hvem?

Endret av Bruker-95147
Pyramide-sitat fjernet.
Lenke til kommentar

Kan du være snill å opplyse meg? Det høres veldig spennende ut - er du "selvoppvåknet", eller brukte du en guru, i så fall hvem?

 

du trenger ikke noen guru...din guru er din pust...

 

denne er veldig bra:

 

MEN ikke spill gjennom data eller mobil for de sender lav frekvens... og det er bedre gjennom mp3 spiller... og må bruke høretelefoner for maks effekt.,..

 

ja min pineal kjærtel(kongekjærtel) var giftet

Endret av LiamH
Pyramide-sitat fjernet.
Lenke til kommentar
du skal ikke ha noe fluor helst i hele tatt.. og ikke melk og ikke ost og endre tannkremen til ikke fluor... fåes på apoteket... det forurenser det tredje øyet eller påvirker det ned...

 

Innholdet av fluor i norsk drikkevann er helt avhengig av grunnkilden. Noen plasser er det mye fluor, mens andre plasser er det ikke fluor i det hele tatt. Det tilsettes uansett ikke fluor i norske drikkevann.

 

Hva har forresten melk og ost med dette å gjøre? Hvorfor skal man ikke få i seg det?

 

Det virker som om at alt som kan virke preventivt på tannskader forurenser "det tredje øyet".

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

mhm....for det påvirker det negativt....jeg mediterer vær dag nesten hele tia... og det er bare så rått... må virkelig oppleves...vis du går uten fluor melk og ost..og begynner mediterere vil det kanskje ta opp til 3-4 dager før du ser noe lys med lukkede øyner.. for det må ut av kroppen

Lenke til kommentar

ja det gjør gjør jeg men tror reisen ut er ekte og at kongekjærtelen er sete for sjela...

drikke vannet har jo fluor..men lite i norge ja... men det er mye i usa..

 

Tror du mener Konglekjertelen? http://no.wikipedia.org/wiki/Konglekjertelen

 

Det skjer ting der ved inntak av visse stoffer ja, regner kanskje med at du har røyka DMT? Isåfall skjønner jeg "åpenbaringen" din.. hehe. Stikker nok ikke veldig mye dypere enn det.

Endret av LiamH
Pyramide-sitat fjernet.
Lenke til kommentar

mhm....for det påvirker det negativt....jeg mediterer vær dag nesten hele tia... og det er bare så rått... må virkelig oppleves...vis du går uten fluor melk og ost..og begynner mediterere vil det kanskje ta opp til 3-4 dager før du ser noe lys med lukkede øyner.. for det må ut av kroppen

 

Dette har du allerede opplyst om flere ganger, så det er mottatt. :)

 

Det jeg lurer på er hvilke stoff(er) som finnes i ost og melk som forurenser "det tredje øyet"?

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

du trenger ikke noen guru...din guru er din pust...

 

 

 

 

MEN ikke spill gjennom data eller mobil for de sender lav frekvens... og det er bedre gjennom mp3 spiller... og må bruke høretelefoner for maks effekt.,..

 

ja min pineal kjærtel(kongekjærtel) var giftet

 

 

Det frister ikke særlig, fordi at som sagt: å blande sammen alt i en saus, blir sausete - jeg mediterer for å tenke og se ting klarere, ikke se mer saus, det har jeg sett nok av .. hvis du skjønner. Bruker du noen former for hallucinogener også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...