Gå til innhold

Hvem har The Gatherings heftigste maskin?


Anbefalte innlegg

 

Andrull

:D

 

Har ikke testet komplett sin maskin enda, og det skal litt til før mine tre classy skal matche fire 780Ti, men med 1550 MHz i BF4 så skal du ikke se bort fra at jeg haler godt innpå. Men i prosessorbegrensede steder så tipper jeg prosessoren min kommer lengre (og det er ofte med 3-4 skjermkort). :p

 

DI sin med tre 780Ti classified er dritrå, meeen, har en svakhet, og det er PSUen. 1200W blir nok i det svakeste laget, og prøvde med en saftig OC på skjermkortene, men da ga PSUen opp. :p

Så, med 15-20 % høyere OC, 100 MHz ekstra på CPU, og bedre klokkede minnebrikker (var litt lettere å få til på Asus HK), så skal jeg nok i det minste matche, om ikke overgå den også. :green:

 

But time will show. Ville vel vært kleeeint om fjorårets "TGs råeste PC" kom vinnende ut av en benchetest uten LN2 (som selvsagt er juks da du ikke kan game på det). :ph34r:

 

konkurranse om å få høyest Vantage score..? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det Digital Impuls har gjort på den ene siden med en vannkjølt Xbox One må jeg si var veldig kreativt! Har mine tvil, men blir spennende å se om en luring av en deltakger ender opp med beistet dems i bilen på vie hjem på søndag :D

 

Synes Komplett sin så finere ut, men DI sin er nok alle nerders våte drøm. Nå venter jeg bare i spenning på en artikkel om Andrull sin råtass ;)

Lenke til kommentar

Nå er det flere som bruker pc både til spill og for eksempel 3d rendering men jeg er enig i at å bruke del to for en enkel filserver/ mediasenter hadde vært bedre for de fleste.

Eller en konsoll.

 

Men her skal komplett vise det kraftigste de har, ikke et smart bygg, tenk millonæren i anbefaling her i hardware,

Lenke til kommentar

 

 

Andrull

:D

 

Har ikke testet komplett sin maskin enda, og det skal litt til før mine tre classy skal matche fire 780Ti, men med 1550 MHz i BF4 så skal du ikke se bort fra at jeg haler godt innpå. Men i prosessorbegrensede steder så tipper jeg prosessoren min kommer lengre (og det er ofte med 3-4 skjermkort). :p

 

DI sin med tre 780Ti classified er dritrå, meeen, har en svakhet, og det er PSUen. 1200W blir nok i det svakeste laget, og prøvde med en saftig OC på skjermkortene, men da ga PSUen opp. :p

Så, med 15-20 % høyere OC, 100 MHz ekstra på CPU, og bedre klokkede minnebrikker (var litt lettere å få til på Asus HK), så skal jeg nok i det minste matche, om ikke overgå den også. :green:

 

But time will show. Ville vel vært kleeeint om fjorårets "TGs råeste PC" kom vinnende ut av en benchetest uten LN2 (som selvsagt er juks da du ikke kan game på det). :ph34r:

 

konkurranse om å få høyest Vantage score..? ;)

 

Vantage har så utdatert grafikk og skjermkortene får ikke kjørt seg skikkelig. (selv om det sikkert er til min fordel :p) Liker bedre å heller kjøre 3Dmark Firestrike extreme, så får hele maskinen presset seg godt. :evil:

post-79251-0-87714100-1390141832.png

Min gamle OC. Sølte seff kjølevæske på HKet i det jeg skulle vise dem frem til noen, så da fikk jeg ikke kjørt noe benchmarks på TG. :( (enda) ^^

Lenke til kommentar

Det Digital Impuls har gjort på den ene siden med en vannkjølt Xbox One må jeg si var veldig kreativt! Har mine tvil, men blir spennende å se om en luring av en deltakger ender opp med beistet dems i bilen på vie hjem på søndag :D

 

Synes Komplett sin så finere ut, men DI sin er nok alle nerders våte drøm. Nå venter jeg bare i spenning på en artikkel om Andrull sin råtass ;)

 

Skulle absolutt - veldig gjerne! - hatt anledning til å lage en oppfølger til fjorårets sak på den boksen, men så vet det dette med å få tid og anledning til å strekke til :/

 

Vi får nesten satse på at det kommer noen snasne bilder og statistikk her i tråden istedet!

Lenke til kommentar

Nå er det flere som bruker pc både til spill og for eksempel 3d rendering men jeg er enig i at å bruke del to for en enkel filserver/ mediasenter hadde vært bedre for de fleste.

Eller en konsoll.

 

Men her skal komplett vise det kraftigste de har, ikke et smart bygg, tenk millonæren i anbefaling her i hardware,

Uhm, så Millionærer liker ikke spill? :S

Lenke til kommentar

 

Trist fra Komplett. Det er ingen gaming-PC. Xeon og Quadro er ikke gaming-utstyr, og Quadro-serien er ikke spesielt bra til gaming. Xeon er serverprosessor, så IMO har de bommet totalt her.

 

Virker mer som en skryte-pc om hvor mange penger de klarer å bruke. Bygg noe ordentlig..

 

Gikk du glipp av den andre delen deres, den såkalte "gaming-delen"? Den bør tilfredstille dine Gamingkrav...

Skjermene er jo satt opp helt idiotisk.

Lenke til kommentar

 

:w00t:

 

AMD + LN2 var vel ikke helt vår sterkeste side dog. :p

 

Glemte å disable noen kjerner og noe greier...

 

Alltid disse greiene :p var noe greier på Lillestrøm messa også ;-)

 

Godt å se at pulten ble ferdig, ble en lang kveld på lørdagen så var med tungt hjertet at jeg ikke fikk vært med oppover.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

 

Begge maskinene så råe ut, Digitalimpuls sin appelerer vel til gamere mens Komplett sin til litt mer voksne.?

 

 

Nå jeg skal rekke opp hånden og si at min 5000 kr i3 pc kjører alle spillene mine på full guffe? Blir latterlig å bruke 10k+ for å kunne skryte en gang i året...

Hvilke spill?

I hvilken oppløsning da? 720x1260?

Og med hvilken FPS? 30?

 

Kjører du BF4 med allt på ultra i 1920x1080P med 60 FPS min?

48min, 58avg 1080p high på bf4 men kunne sikkert pressa mer utav den om jeg orka..

 

Ser du bruker 5k på pc for å kunne skryte?

 

Makan til ufyselig oppførsel og selvmotsigende utsagn på deg i denne tråden.

 

PS: Du har hørt at det finnes et instillingsnivå i de fleste spill som heter ultra eller very high?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...