Gå til innhold

Ekteskapsalder 9 år? WTF?


Anbefalte innlegg

 

 

Profeten Muhammed ble sammen med en 9 åring.

 

Hva slags konklusjon trekker du av det?

 

Siden han (den pedofile profeten) var i 50 årene og giftet seg med en jente, så kan dette ha påvirket Islam i dag.

 

 

Har det påvirket deg negativt at Olav Den Hellige brukte sverdet for å kristne Norge? Har du blitt voldelig av den grunn?

 

Skal vi ta avstand fra alle historiske personer og kaste alt på skraphaugen pga. enkelte tingen? Brenne viking skip og rive kirkene her i landet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Profeten Muhammed ble sammen med en 9 åring.

 

Hva slags konklusjon trekker du av det?

 

Siden han (den pedofile profeten) var i 50 årene og giftet seg med en jente, så kan dette ha påvirket Islam i dag.

 

 

Har det påvirket deg negativt at Olav Den Hellige brukte sverdet for å kristne Norge? Har du blitt voldelig av den grunn?

 

Skal vi ta avstand fra alle historiske personer og kaste alt på skraphaugen pga. enkelte tingen? Brenne viking skip og rive kirkene her i landet?

 

Vær så snill å ikke dra dette utover. Jeg nevnte en ting som har en kontekst med dette, så kommer du plutselig med Olav og annet.

Endret av MathiasOslo
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg har aldri sett for meg deg som idealist. Men sier du at liberalismen er perfekt? :-)

Det kommer nok litt an på hva du mener med "perfekt"?

La oss omformulere det. Bedre for samtlige Norske borgere idag?

Igjen vil det nok komme an på hva du mener med bedre, men om det er levestandard du tenker på så vil nok endel offentlig ansatte byråkrater ha det vanskelig en stund inntil de finner noe produktivt å gjøre i den private sektor.

 

Den gjennomsnittelige levestandard kan derimot forventes å få en kraftig opptur.

 

 

Dette er mer avvikende enn de fleste politikere svarer på vanskelige spørsmål.

Lenke til kommentar

 

Har det påvirket deg negativt at Olav Den Hellige brukte sverdet for å kristne Norge? Har du blitt voldelig av den grunn?

 

Skal vi ta avstand fra alle historiske personer og kaste alt på skraphaugen pga. enkelte tingen? Brenne viking skip og rive kirkene her i landet?

 

Det er slike svar som gjør at vi Nordmenn er naive. Vi tar ikke islam på alvor, vi forstår rett og slett ikke faren. Det er som flere av mine venner som er fra Iran sier. Dere forstår ikke konsekvensene av hva dere gjør. Vi har flyktet fra islam, dere drar den inn.

 

 

Folk har egne meninger. Du kan gjerne si at Olav er et dårlig forbilde, fordi jeg bryr meg lite.

 

Ikke ta slike fjollete svar alvorlig. Kampen mot islam er viktigere en avsporing fra naive mennesker. Islam er en politisk ideologi vi må ta på alvor. Derfor kan vi ikke tøve den bort med Olav den hellige osv. Sammenligning med kristendom sier oss at man ikke forstår. Islam er en ekstrem politisk ideologi.

 

Edit: Dobbelt-post flettet.

Endret av LiamH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...