Gå til innhold

VM: Gruppe C (Colombia, Hellas, Elfenbenskysten, Japan)


Latias

  

48 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Målene ikke var de beste?? Colombia scoret mål på et cornertrekk, et nydelig angrep og en kontring som endte i en vakker avslutning fra Rodriguez.

 

De var best mot Hellas, men er ikke i stand til å holde trykket til de beste lagene (og Chile) over nitti minutter. Tippet Colombia som #4 i VM da Falcao fortsatt var aktuell, nå tror jeg de kan nå kvartfinalen; lite press på seg og et bra mannskap med et par x-faktorer.

Lenke til kommentar

Ser fram til Colombia igjen. Det laget jeg kanskje har likt best spillemessig sålangt.

Er også usikker på hvor gode de egentlig er. De minnet litt om Nederland på den måten, at de hadde et par tre explosive spillere helt framme som gav resultat. Laget forøvrig virket mer på det jamne.

Er kanskje den letteste gruppa dette, så vi får vel ikke helt svar på hvor gode de er før i neste runde.

Lenke til kommentar

Columbia - Elfen blir en fantastisk kamp, det er jeg sikker på. Her har vi to land med stort potensiale per dags dato. Jeg gleder meg.

 

Japan - Hellas blir ikke en så fantastisk kamp, og i natt ser jeg ingen grunn til å presse meg for å være våken til 02.00.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...