Gå til innhold

Så flytt til Israel, da - og bli der!


Anbefalte innlegg

Jeg er sikker på at du vil få mange likesinnede i IDF som er eksperter i å plaffe ned stein kastende mindreårige "terrorister" med vel presise hodeskudd; ikke minst å snakke om bygging av apartheidsmurer på land som ikke tilhører deg og rive ned hus til lokalbefolkningen som befinner seg på feil side av muren. Jau! Slikt må vi definitivt også ha i Norge!

 

http://www.dagbladet.no/2014/04/09/nyheter/samfunn/christian_tybring-gjedde/frp/innenriks/32718415/

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han hadde gått offentlig ut og støttet muslimene i de palestinske områdene, så hadde han sikkert blitt anklaget for å støtte terrorister...

 

Innsigelsen går vel mer på at han sauser alt i sammen bare for å få spilt ut det sedvanlige islam-kortet, som mange i FrP har et helt fanatisk forhold til.

 

Forstander i Det Mossaiske Trossamfund, Ervin Kohn, forklarer jo dette ganske greit i en sideartikkel på samme linken.

 

 

 

Det er heller ingen tvil om at Israel har mange fiender. Men det er ikke islam. Israel-Palestina-konflikten er ikke en konflikt mellom jødedommen og Islam, sier Kohn.

 

- Det er derimot en politisk konflikt, og for politiske konflikter finnes det politiske løsninger. Jeg er også av den mening at man ikke skal skille politikk og religion. Derimot tror jeg at religiøse ledere må involveres i de politiske prosessene og ansvarliggjøres.

 

- Men det å presentere islam som en fiende av alle andre i verden, det er å demonisere. Det er å misbruke religion til egne formål.

 

Dog er jeg ikke spesielt optimistisk til at TB eller likesinnede tar slike balanserte ord innover seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at du vil få mange likesinnede i IDF som er eksperter i å plaffe ned stein kastende mindreårige "terrorister" med vel presise hodeskudd; ikke minst å snakke om bygging av apartheidsmurer på land som ikke tilhører deg og rive ned hus til lokalbefolkningen som befinner seg på feil side av muren. Jau! Slikt må vi definitivt også ha i Norge!

 

http://www.dagbladet.no/2014/04/09/nyheter/samfunn/christian_tybring-gjedde/frp/innenriks/32718415/

 

 

Hva er galt med å forsvare seg mot terrorister? Ingen tvinger pøbelen til å kaste stein. De vet konsekvensen. Israel burde gått langt sterkere til verks og fått stoppet terroren en gang for alle.

Frp har en egen evne til å frambringe idioter.

Tullprat. Tullinger finner man i alle partier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Forøvrig kunne man si det samme om folk i Rødt, SV og AUF. Dra til det forpulte Palestina dere elsker så høyt og bli der... se hvor lenge dere overlever som ikke-muslimer blandt islamistene.

Skulle gjerne sett den gjengen der nede blant terroristene. De kunne kastet stein sammen med de andre pøblene.

 

Noen av dem har vel faktisk gjort det? Kanskje jeg husker feil, men jeg synes å minne hvertfall én hendelse der folk ifra... ja var det AUF eller Rød Ungdom eller begge deler, som var med på demonstrasjoner. Tror ikke de personlig kastet stein, men de ropte slagord osv. og var med i de mobbene. Slik jeg ser det er man delvis ansvarlig når man er i en mobb og den mobben gjør noe ulovlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen av dem har vel faktisk gjort det? Kanskje jeg husker feil, men jeg synes å minne hvertfall én hendelse der folk ifra... ja var det AUF eller Rød Ungdom eller begge deler, som var med på demonstrasjoner. Tror ikke de personlig kastet stein, men de ropte slagord osv. og var med i de mobbene. Slik jeg ser det er man delvis ansvarlig når man er i en mobb og den mobben gjør noe ulovlig.

 

 

 

Ingen ting overrasker når det kommer til de folka der på ytre venstre. Vi har erfart dem her i Norge hvordan de ter seg i flokk og roper og hyler slagord og ikke minst ødelegger.

Selvsagt er de ansvarlig når de deltar. Det interessante er hvordan man har hjernevasket en del ungdommer til og støtte skjeggete terrorister.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"The enemy of my enemy is my friend", tydeligvis... (noe bla. USA i 2001 fikk oppleve ikke stemte i særlig grad)

Men dette har lenge forundret meg også. Særlig her i Norge hvor såkalte feminister angriper norske menn med nebb og klør hvis de skulle komme til å si noe uheldig, men når det gjelder muslimske kvinner så er det plutselig kulturrelativisme som gjelder, og da må vi ikke bry oss med hvordan en del muslimer behandler kvinnene sine...

Gilbert og Fosse har vel smertelig fått erfare islamistenes gjestefrihet også... Fosse fikk en kniv i ryggen ifra en palestiner fordi han var hvit.

Lenke til kommentar

"The enemy of my enemy is my friend", tydeligvis... (noe bla. USA i 2001 fikk oppleve ikke stemte i særlig grad)

 

Men dette har lenge forundret meg også. Særlig her i Norge hvor såkalte feminister angriper norske menn med nebb og klør hvis de skulle komme til å si noe uheldig, men når det gjelder muslimske kvinner så er det plutselig kulturrelativisme som gjelder, og da må vi ikke bry oss med hvordan en del muslimer behandler kvinnene sine...

 

Gilbert og Fosse har vel smertelig fått erfare islamistenes gjestefrihet også... Fosse fikk en kniv i ryggen ifra en palestiner fordi han var hvit.

Hvordan muslimske menn behandler sine koner er noe vi ikke skal snakke om i Norge. Slikt passer ikke inn i det bildet man ønsker å skape.

Gilbert og Fosse har jeg svært lite til overs for. To leger som kun profilerer seg selv og spiller helter blant terrorister.

Lenke til kommentar

Forøvrig kunne man si det samme om folk i Rødt, SV og AUF. Dra til det forpulte Palestina dere elsker så høyt og bli der... se hvor lenge dere overlever som ikke-muslimer blandt islamistene.

 

Hvis talsmenn for de partiene hadde brukt samme type ussel retorikk om jøder og deres "egenskaper" som det Tybring-Gjedde & Co. bruker for å generalisere om muslimer, ville de umiddelbart blitt stemplet anti-semitter og fryst ut av det gode selskap (heldigvis)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg er sikker på at du vil få mange likesinnede i IDF som er eksperter i å plaffe ned stein kastende mindreårige "terrorister" med vel presise hodeskudd; ikke minst å snakke om bygging av apartheidsmurer på land som ikke tilhører deg og rive ned hus til lokalbefolkningen som befinner seg på feil side av muren. Jau! Slikt må vi definitivt også ha i Norge!

 

http://www.dagbladet.no/2014/04/09/nyheter/samfunn/christian_tybring-gjedde/frp/innenriks/32718415/

 

 

Hva er galt med å forsvare seg mot terrorister? Ingen tvinger pøbelen til å kaste stein. De vet konsekvensen. Israel burde gått langt sterkere til verks og fått stoppet terroren en gang for alle.

 

Så du mener det er helt legitimt at en fremmedmakt annekterer land og plaffe ned alle de som motsetter seg en slik okkupasjon? Lurer på hva du ville ha gjort om svenskene plutselig hadde bestemt seg for å bygge så kalte forsvarsmurer i Norge, rive ned huset ditt og true med å skyte deg om du skulle være så frekk å protestere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er sikker på at du vil få mange likesinnede i IDF som er eksperter i å plaffe ned stein kastende mindreårige "terrorister" med vel presise hodeskudd; ikke minst å snakke om bygging av apartheidsmurer på land som ikke tilhører deg og rive ned hus til lokalbefolkningen som befinner seg på feil side av muren. Jau! Slikt må vi definitivt også ha i Norge!

 

http://www.dagbladet.no/2014/04/09/nyheter/samfunn/christian_tybring-gjedde/frp/innenriks/32718415/

 

 

Hva er galt med å forsvare seg mot terrorister? Ingen tvinger pøbelen til å kaste stein. De vet konsekvensen. Israel burde gått langt sterkere til verks og fått stoppet terroren en gang for alle.

 

Så du mener det er helt legitimt at en fremmedmakt annekterer land og plaffe ned alle de som motsetter seg en slik okkupasjon? Lurer på hva du ville ha gjort om svenskene plutselig hadde bestemt seg for å bygge så kalte forsvarsmurer i Norge, rive ned huset ditt og true med å skyte deg om du skulle være så frekk å protestere.

 

 

Det står i bibern serru (påstår dem, jeg har aldri sett det).

Lenke til kommentar

Så du mener det er helt legitimt at en fremmedmakt annekterer land og plaffe ned alle de som motsetter seg en slik okkupasjon? Lurer på hva du ville ha gjort om svenskene plutselig hadde bestemt seg for å bygge så kalte forsvarsmurer i Norge, rive ned huset ditt og true med å skyte deg om du skulle være så frekk å protestere.

At de skyter tilbake på de som sender raketter mot israelske sivile er helt greit

Endret av iMariuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...