Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hørte en sang da jeg var i Frankrike i sommer, det var en versjon av Mario sin "Let me love you", bare sunget av en dame (muligens Mario er med i tillegg). Noen som vet hva den heter?

The Fugees - Ready or Not?

Nei nei, det er en helt ny sang som er veldig hot nede i Frankrike akkurat nå. Den kom nå i sommer, og eneste jeg vet et at en dame synger refrenget. Må bare finne ut hvem det er :)

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe med en låt som går mye på radioen i disse dager?

Den starter de første sekundene med noe som kan ligne på fele eller annet strykeinstrument. Så går den over til litt mer R'n'B/hip-hop med ganske bra tempo...

Suggestion of the day: Robyn - "Be Mine".

 

Lite hørt på riksradio, men desto oftere på *swoosh* DIN lokale hit-hit-hit-hitstasjon med utelukkende *swoosh* 100 % hits. Hits-hits-hits-hits....*loop to fade out* :)

Lenke til kommentar
Suggestion of the day: Robyn - "Be Mine".

 

Lite hørt på riksradio, men desto oftere på *swoosh* DIN lokale hit-hit-hit-hitstasjon med utelukkende *swoosh* 100 % hits. Hits-hits-hits-hits....*loop to fade out* :)

Forøvrig en snerten liten pop-perle med elementer fra størrelser som Cindy Lauper og DalBello....

 

Liker den godt jeg.

 

T'Weed

Lenke til kommentar

Ja, dette kan bli innviklet, men håper det går bra.

I Michael Jackson - Thriller er det en "ond" stemme som snakker. Denne stemmen sier to vers av et dikt eller noe sånnt. Jeg har hørt at det er Vincent Price som har denne stemmen, men er ikke helt sikker. Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

 

Jeg mener også å ha hørt en versjon hvor det bare var mange vers av dette diktet, eller hva det nå det er. Noen som vet om dette har blitt laget, eller om det bare er hjernen min som spiller meg et puss? Hvis dette er laget, hva heter da denne "sangen"?

Lenke til kommentar
Noen som husker MTV Rush introen hvor det er noe stilig grafikk med folk på snowboard, også spiller de en elektro-låt. Noen som vet hva denne låta heter?

 

Den ligner veldig på Boards of Canada - Sixtyten, men er helt andre trommer osv i den låta brukt i Rush introen.

Har bladd meg igjennom flere hundre sider hos google, og har laget flere tråder om denne intro låta i andre forum uten hell (f.eks ctgmusic.com)

 

Hjelp?!

hvis jeg ikke husker feil nå, og ikke tenker på en eller annen mtv-sak, så mener jeg det er en basement jaxx-låt? men den ligner uansett fint lite på boards of canada..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...