Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?

Mvh

Marius

hvis det er radio så er det vel en "track list" på siden dems eller noe?

Lenke til kommentar
Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?

Mvh

Marius

hvis det er radio så er det vel en "track list" på siden dems eller noe?

er ikke det gitt :(

MeSs

Lenke til kommentar
Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?

Mvh

Marius

Kanskje "Going Under" med Evanescence?

Lenke til kommentar

Jeg leter etter komponist og navn på et klassisk stykke... Det er et veldig veldig kjent pianostykke, tror det er enten Bach eller Mozart, men er ikke sikker. Det er veldig sørgelig og er brukt i mange filmer og serier. Bl.a. i "Ray", filmen om Ray Charles.. Det er det eneste klassiske stykket i den filmen så om noen har sett den burde de kjenne den igjen ganske fort.

 

Skal se om jeg kan lære den på gehør på piono og ta opp og legge den ut her, men det kan ta litt tid da jeg ikke spiller mye piano for tiden plus at jeg jobber....

Lenke til kommentar
Jeg leter etter komponist og navn på et klassisk stykke... Det er et veldig veldig kjent pianostykke, tror det er enten Bach eller Mozart, men er ikke sikker. Det er veldig sørgelig og er brukt i mange filmer og serier. Bl.a. i "Ray", filmen om Ray Charles.. Det er det eneste klassiske stykket i den filmen så om noen har sett den burde de kjenne den igjen ganske fort.

 

Skal se om jeg kan lære den på gehør på piono og ta opp og legge den ut her, men det kan ta litt tid da jeg ikke spiller mye piano for tiden plus at jeg jobber....

Holder en knapp på Måneskinnssonaten av Beethoven, da dette så vidt jeg husker er det eneste klassiske musikkstykket i "Ray". :)

Lenke til kommentar
Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?

Mvh

Marius

Det kan være et jenteband jeg ikke husker navnet på, selvsagt. De har en sang som heter "blind". Går på ZTV for tiden...

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en sang....

Jeg trodde den het Crying on a sunny day, men finner ingen sanger med den tittelen...

Det er en fin, rolig sang. Han synger om at han venter på ei jente eller at noen har dratt fra han...

Mener at stemmen hørtes kjent ut, men kan ikke si hvem det er...

Bruce Springsteen - Waitin' on a sunny day? :)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en sang....

Jeg trodde den het Crying on a sunny day, men finner ingen sanger med den tittelen...

Det er en fin, rolig sang. Han synger om at han venter på ei jente eller at noen har dratt fra han...

Mener at stemmen hørtes kjent ut, men kan ikke si hvem det er...

Det var Jim Stärk - Going Down That Lonley Road

Lenke til kommentar
Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?

Mvh

Marius

Kanskje "Going Under" med Evanescence?

er ikke det!

 

Det kan være et jenteband jeg ikke husker navnet på, selvsagt. De har en sang som heter "blind". Går på ZTV for tiden...

Det kan jo stemme, men finner den ikke noen sted, ikke på cd heller..

MeSs

Lenke til kommentar
Første låten Mastodon spilte på maiden konserten i kveld.... tittel??

den sangen er noe med iron maiden tror jeg :p hehe...... næææh den spøken var dårlig men skrive mest mulig for pulse-teamt :p:D

 

har bare et tips jeg og det er å prøve å finne programmet deres (hvis de ikke tar det på sparket da :p)

Lenke til kommentar
Første låten Mastodon spilte på maiden konserten i kveld.... tittel??

den sangen er noe med iron maiden tror jeg :p hehe...... næææh den spøken var dårlig men skrive mest mulig for pulse-teamt :p:D

 

har bare et tips jeg og det er å prøve å finne programmet deres (hvis de ikke tar det på sparket da :p)

har prøvd og gøggle....

 

Går ut i fra at det er hearts alive, men er ikke sikker. Noen som kan bekrefte det?

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...