Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har svært vage opplysninger, men skulle gjerne visst hvilken musikk som har blitt spilt litt i bakgrunnen i et par Idol-programmer i det siste. Den klassiske, mørke litt skumle musikken har blitt spilt ved typisk kritiske tidspunkt; når noen ventet på å synge eller dommerne skulle avgjøre hvem som skulle videre. Altså musikken ble brukt i de første programmene, ikke de direktesendte som blir vist på TV nå. Den samme musikken ble brukt i hvertfall to ganger. Veldig sikker på at det er filmmusikk, men husker ikke hvilken!

 

Nå følger ikke jeg med på idol, men jeg har sett på det èn gang i år, og da spilte de Ecstasy Of Gold :)

Lenke til kommentar
Helga som var hørte jeg en sang mens jeg var ute (torsdag, fredag eller lørdags-kvelden)

Hva jeg husker ifra sangen var at jeg syntes den var bra. Dette var pga bass-linja som ble holdt under mesteparten av sangen, det var to forskjellige dybder som gikk nesten oppå hverandre som om du skulle pumpa som f med begge føttene på en basstromme.(klarer ikke å gjengi naturtro rytme/lyd) Sangen husker jeg var rundt trance/techno/dance sjangeren, med en cascada/groove coverage lik stemme som sang.

 

Vet at disse detaljene er veldig mangelfulle og få. Men håper på svar på dette.

 

 

BuMp

Lenke til kommentar
Noen her som har peilig på en sang som har refernget "Come on, Take me to the party" tror han som synger

gjenntar det 2-3 ganger.

Tror sanger er av nyere dato og at den har blitt spilt på radio.

 

Håper dette ikke er en umulig oppgave :)

 

Er du sikker på at det er det han sier?

 

 

Hmm, kanskje.. Take That - Party

Noe av teksten:

Come on, come on, come on, come on take that and party

Come on, come on, come on, take that:

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...