Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hva heter sangen som spilles i introen til The Unit sesong 3?

Kjapt googlesøk: Robert Duncan - Walk the Fire :)

 

Men lurer på en ting.

Det er en trance-sang (evt remix av noe) hvor teksten går noe som (er veldig usikker, hørte den bare en gang) "Staring at the sun, I don't miss the only one... +mer tekst". Er liksom trance-beat på sangen, klarer ikke forklare mer, beklager.. Skjønner noen hva jeg mener? HAr prøvd gugel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Leter etter en fiolinsonate av Edvard Grieg. Har hørt sangen flere steder men vet ikke navnet eller hvor jeg kan finne den. Hørte en blant annet i en av forsvarets videoer... går sånn: du, dududududud, du, dudududududud osv :)

 

Tja, etter all "duddingen" kommer jeg frem til "In the Hall of the Mountain King" eller på norsk; "Dorvegubbens Hall".

Lenke til kommentar
vet noen hvem som synger en sang.. tror jeg hørte at di sa at sangen heter hurting to gread eller noe sånn.. noen som har peiling?

Det er komplett umulig å hjelpe deg med så lite om info sangen, kom med mer info så kansje du får noen svar...

 

Ikke komplett umulig. Men jeg fant ingen sanger med navn "hurting to gread", så sangen heter neppe det. Hvis du finner det rette navnet derimot, da blir det enklere å hjelpe deg. ;)

 

 

jeg har en lydfil av sangen men den filen går ikke ann og laste opp her men her er lydfilen

http://www.tubba.net/Opptak.amr

 

 

BUUMP!! :p

 

Ingen som vet hvem som synger denne sangen? http://www.tubba.net/Opptak.amr

Lenke til kommentar
vet noen hvem som synger en sang.. tror jeg hørte at di sa at sangen heter hurting to gread eller noe sånn.. noen som har peiling?

Det er komplett umulig å hjelpe deg med så lite om info sangen, kom med mer info så kansje du får noen svar...

 

Ikke komplett umulig. Men jeg fant ingen sanger med navn "hurting to gread", så sangen heter neppe det. Hvis du finner det rette navnet derimot, da blir det enklere å hjelpe deg. ;)

 

 

jeg har en lydfil av sangen men den filen går ikke ann og laste opp her men her er lydfilen

http://www.tubba.net/Opptak.amr

 

 

BUUMP!! :p

 

Ingen som vet hvem som synger denne sangen? http://www.tubba.net/Opptak.amr

 

det er en dame som synger noe med afraid og noe med dont be the boys of my life.. en dame og en mann som synger...

Lenke til kommentar
slutt og bump! en bump pr 24 timer er greit. Dette er ikke quotemania

Begyn og grin...

Jeg begynner å grine av din dårlige oppførsel. La meg sitere retningslinjene:

 

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

 

#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

 

#4: Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder.

 

Du bryter helt eller delvis med alle disse punktene, samt du driver med ulovlig bumping. Vær vennlig og hold opp :)

 

Kommentering på moderering gjøres via PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...