Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det er mange her som ser på Yo Momma, og hva låta i outroen heter?

Ser ikke så mye på det selv, men var litt stor i kjeften, og lova en kvinnelig bekjent å finne svaret i løpet av kvelden :innocent:

9664634[/snapback]

 

Ikke sikker på om det er denne, men kan jo være... Har ikke hørt den på lenge, så husker ikke hvordan den er.

Alternative hip-hop group The Pharcyde released a song on their debut album Bizarre Ride II: The Pharcyde entitled "Ya' Mama", the lyrics of which consist entirely of snaps. A remix of this song is used as the theme of MTV's trash-talk show Yo Momma (see below for more information about the show).

Link til klide:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_dozens

Lenke til kommentar
Briskeby - This is propaganda?

Husker du noe som helst av tekst eller lignende?

Nei, er nok ikke den ;) men bra forsøk egentlig.

 

http://www.youtube.com/results?search_quer...p;search=Search

 

Prøv linken, der kan du høre på noen av sangene deres.

 

Har hørt igjennom alle de, søkte på youtube før jeg spørte her. Men finner den fortsatt ikke :(

 

Skal lete litt mer på youtube ;)

Lenke til kommentar

Så nettopp "So you think you can dance", og en låt ble spilt da vi fikk se tilbake på hva fyren som røk ut hadde opplevd. Sangen var litt fengende, og jeg plukket med meg setningen som sannsynligvis var refrenget: "Goodbye, goodbye, goodbyeee, mile friend" (skal sikkert være my friend, hørtes ut som om han sa "mile".

 

Uansett, noen som vet? Noen som så på programmet og kjente igjen en sang de vet navnet på? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...