Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norsk låt. Eneste jeg husker er egentlig bare et muntert refreng som går sånn her: Cheerio, nanana nanana, cheerio nanana nanana. Eller noe. ^^

Tjseriåu (cheerio) av Ravi og The Monroes, kanskje?

 

Hadde du ikke sagt at den var norsk hadde jeg tippet Cheerio av Lasse Stefanz. :p Finnes vel en norsk versjon av den også. Den stemmer bedre med teksten, iallfall.

 

Edit: Cryflopp ble før meg, gitt.

Endret av dagr0z
Lenke til kommentar
Tjseriåu (cheerio) av Ravi og The Monroes, kanskje?

 

Hadde du ikke sagt at den var norsk hadde jeg tippet Cheerio av Lasse Stefanz. :p Finnes vel en norsk versjon av den også. Den stemmer bedre med teksten, iallfall.

 

Edit: Cryflopp ble før meg, gitt.

 

Det er ikke Ravi. De synger faktisk "Cheerio nanana nanana". Men jeg kan godt ha bommet når jeg mente den var norsk. Skal sjekke ut Lasse Stefanz, det var typisk danseband-stil så.

 

EDIT: Jarra! Det var Lasse Stefanz! :D

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Hei, jeg hørte en veldig fin sang på P1, P2 eller P4 kl. 18:58 på radioen idag. Jeg la merke til et par strofer:

"Det er en stjerne som........." "Det er alt jeg vet om astrologi ikveld" Det er 2 utdrag fra refrenget. Dette blir sunget av en mann som synger ganske lyst.

 

Håper på svar... er litt desp:P

 

mvh Ørjan

Lenke til kommentar
Hei, jeg hørte en veldig fin sang på P1, P2 eller P4 kl. 18:58 på radioen idag. Jeg la merke til et par strofer:

"Det er en stjerne som........." "Det er alt jeg vet om astrologi ikveld" Det er 2 utdrag fra refrenget. Dette blir sunget av en mann som synger ganske lyst.

 

Håper på svar... er litt desp:P

 

mvh Ørjan

Lars Bremnes - "Astronomi".

Lenke til kommentar

Hei, så nettopp Tatt av kvinnen, og lurer på hvilken låt de spiller når hovedpersonen kaster den stygge komoden ut av vinduet? Har ikke så mange andre opplysninger, for det var ingen tekst. Det var i alle fall noe gitarspill, og så var den litt "episk" av seg... Håper noen vet hvilken låt det var (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...