Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi hadde skoledebatt i dag og representanten fra RV avslutta debatten med å synge en liten sosialistsang for oss. :D Den var utrolig vittig, men i løpet av dagen har jeg klart å glemme mesteparten av teksten og lurte derfor på om noen kunne fylle meg ut med resten? Den hadde melodien til "Hurra for deg som fyller ditt år" og jeg fyller ut den delene av teksten jeg husker.

 

Hurra for deg som...??... Ja deg vil Høyre gratulere

....?...

Bukke,nikke, neie for U.S.A

....??....

Og si meg så hva vil du mere? Privatisere!

Lenke til kommentar
Vi hadde skoledebatt i dag og representanten fra RV avslutta debatten med å synge en liten sosialistsang for oss. :D Den var utrolig vittig, men i løpet av dagen har jeg klart å glemme mesteparten av teksten og lurte derfor på om noen kunne fylle meg ut med resten? Den hadde melodien til "Hurra for deg som fyller ditt år" og jeg fyller ut den delene av teksten jeg husker.

 

Hurra for deg som...??... Ja deg vil Høyre gratulere

....?...

Bukke,nikke, neie for U.S.A

....??....

Og si meg så hva vil du mere? Privatisere!

9371040[/snapback]

 

Hurra for deg som er veldig rik,

ja, Høyre vil gratulere,

Nullskatteyterkonto i Sveits,

Ja, dere skal få det bedre,

Bukke, nikke, skrape for USA,

Bestemor på anbud - ja det må vi ha,

ønske arbeidsløse ingen verdens ting,

og si meg så hva vil de mere,

privatisere.

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Lurer på 2 sanger:

 

1# på guitar hero (tror det er 2) så har den ene sangen tittel "Lets talk more rock", noen som vet hvem som spiller / synger denne?

 

2# En sang som begynner med "what the hell, what are we" et eller annet. Tror faktisk de brukte den i en reklame for robinson ekspedisjonen nå i sommer.

 

Setter pris på forslag :D

Lenke til kommentar
Det var en sang jeg hørte på Autofil Live på Nrk2 eller 1.....Den var når de testa Dodge Ram Srt10..Og han hadde et fornavn  på B og etternavn på B tror jeg....

Pluss at de sa at han var helt rå på gitar (akustisk) ..og at han hadde turbo på gitaren :!:

Men hvem var det? :cry:

9368260[/snapback]

 

Hvis det er denne du mener så er det av Bjørn Berge :)

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Lurer på 2 sanger:

 

1# på guitar hero (tror det er 2) så har den ene sangen tittel "Lets talk more rock", noen som vet hvem som spiller / synger denne?

 

2# En sang som begynner med "what the hell, what are we" et eller annet. Tror faktisk de brukte den i en reklame for robinson ekspedisjonen nå i sommer.

 

Setter pris på forslag :D

9372781[/snapback]

 

Sang nr. 2 er Imogen Heap "Hide and seek" søk på "robinson" i tråden her så finner du den.

Lenke til kommentar

Satt lenge og søkte rundt etter navnet på sangen i

Ventrilo Harassment-filmen, men da jeg knapt klarte å fange opp noe som helst av det som blir sunget der, ble det veldig vanskelig. Jeg håper derfor at noen hoder her inne kunne hjelpe meg å finne tittelen. Tenker da på den som bygges opp flere ganger i filmen, spesielt i begynnelsen, og selvsagt ikke den remix-greien på slutten.
Lenke til kommentar
Mener den heter "American Idol - Theme Song".

9378537[/snapback]

Hæ? Det kan umulig stemme, sangen ble ikke laget i sammenheng med idol. Mulig du tenker på en annen reklame...

 

den er i svart hvitt (i alle fall i starten) og det er noen som gråter, og noen som hopper og er glade selvsagt, til slutt står det "Idol, kommer snart på tv2"

Endret av f00b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...