Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hva denne sangen heter.. refrenget starter slik: "5000 miles..."

 

Det er en ganske rolig sang.

8966250[/snapback]

 

 

Kan være Morten Harket og "Spanish steps"

 

 

 

Edit: Her er teksten

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Must have been walking

Don't know this place

Somebody stopped talking

Is it written in my face

Thought I'd never leave you

Thought I'd never dare

But I watched you going under

That's a thought i could not bear

Five thousand miles I'm away from you

Drifting by the Spanish steps tonight

Guess you've got my number

Guess you got my line

Guess you got my number

Should I be on your mind

Late at night your footsteps

Barefoot on the floor

Tender eyes from sleeping

In the darkened corridor

I come up the stairway

My naked enemy

Comes stumbling towards me

Wish I could set you free

Five thousand miles I'm away from you...

8966346[/snapback]

 

 

Noen som har peiling på hva denne sangen heter.. refrenget starter slik: "5000 miles..."

 

Det er en ganske rolig sang.

8966250[/snapback]

 

 

Tipper du er ute etter Morten Harket - Spanish Steps

 

Crap, jeg skylder på tregt nett.

8966356[/snapback]

 

Jepp, takker! :D:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver igjen!

Er det noen som vet hva sangen heter som ble spilt i en G-sport reklame heter? det er en veldig fin låt, sunget av en kvinne. Har prøvd å finne hva den heter på G-sport sin side, men det er umulig. Søkt på nett å, ingenting! reklamen er vist på siden til g-sport! reklamen er på hovedsiden på g-sport, der det står: "se vår 100 % fornøyd film!" vet dere hva sangen heter? har blitt taknemelig for svar :)

Lenke til kommentar
Jeg prøver igjen!

Er det noen som vet hva sangen heter som ble spilt i en G-sport reklame heter? det er en veldig fin låt, sunget av en kvinne. Har prøvd å finne hva den heter på G-sport sin side, men det er umulig. Søkt på nett å, ingenting! reklamen er vist på siden til g-sport! reklamen er på hovedsiden på g-sport, der det står: "se vår 100 % fornøyd film!" vet dere hva sangen heter? har blitt taknemelig for svar  :)

8966788[/snapback]

Kan det være noe med Enya? Høres veldig ut som det er lagd til filmen, men.....

Lenke til kommentar

Jeg så litt på mtv nettopp, på et program kalt flasher eller noe sånt. Er hvertfall et program der de viser litt sterkere musikk videoer, da denne heite musikk videoen kom på. Uheldigivs har jeg besøk av lille broren min så jeg måtte skru av. Men det var hvertfall ei heit dame som lå og gjorde seg deilig i ei slags seng eller noe(Toppløs)

 

Ja dette ble litt vagt men kanskje noen vet det likevel?

Lenke til kommentar
Har en sang på hjernen nå etter at jeg så på Epic Movie hos en kamerat. Der er en låt som går sånn

"bole bole bole rockin at da house" eller noe i den duren.

Noen som vet hva den heter?

8952109[/snapback]

Ingen? starten på den sangen sitter fast i huet mitt. Har sånn problem at jeg må høre en sang før jeg blir kvitt den.

Lenke til kommentar
Har en sang på hjernen nå etter at jeg så på Epic Movie hos en kamerat. Der er en låt som går sånn

"bole bole bole rockin at da house" eller noe i den duren.

Noen som vet hva den heter?

8952109[/snapback]

Ingen? starten på den sangen sitter fast i huet mitt. Har sånn problem at jeg må høre en sang før jeg blir kvitt den.

8966950[/snapback]

Du og? :wee:

Lenke til kommentar
Har en sang på hjernen nå etter at jeg så på Epic Movie hos en kamerat. Der er en låt som går sånn

"bole bole bole rockin at da house" eller noe i den duren.

Noen som vet hva den heter?

8952109[/snapback]

Ingen? starten på den sangen sitter fast i huet mitt. Har sånn problem at jeg må høre en sang før jeg blir kvitt den.

8966950[/snapback]

 

 

 

Sjekk her og trykk på "listen to samples" på venstresiden. Kanskje det kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Har en sang på hjernen nå etter at jeg så på Epic Movie hos en kamerat. Der er en låt som går sånn

"bole bole bole rockin at da house" eller noe i den duren.

Noen som vet hva den heter?

8952109[/snapback]

Ingen? starten på den sangen sitter fast i huet mitt. Har sånn problem at jeg må høre en sang før jeg blir kvitt den.

8966950[/snapback]

 

 

 

Sjekk her og trykk på "listen to samples" på venstresiden. Kanskje det kan hjelpe deg.

8967735[/snapback]

Var ingen av dem, laga et klipp av den sangen. Sto ikke i rulletekst heller.

 

Litt dårlig lyd, heiv akkurat inn Alive WMA MP3 recorder og er ikke helt vant med det.

Untitle1.mp3

Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen i denne og
videoen heter?

På forhånd takk. :)

8964645[/snapback]

 

DJ Antoine - This Time (Klaas Remix)

 

 

''Im hotblooded, chasing ettellerannet. I've got a fewer on a hundred and three..HOTBLOODED, hotblooded''

 

Noe i den duren, tittel og artist?  :)

8966255[/snapback]

 

Foreigner - Hot blooded

 

Hadde du tatt deg litt tid hadde du enkelt funnet ut den siste her altså..

Lenke til kommentar
Har en sang på hjernen nå etter at jeg så på Epic Movie hos en kamerat. Der er en låt som går sånn

"bole bole bole rockin at da house" eller noe i den duren.

Noen som vet hva den heter?

8952109[/snapback]

Ingen? starten på den sangen sitter fast i huet mitt. Har sånn problem at jeg må høre en sang før jeg blir kvitt den.

8966950[/snapback]

 

Kan det være Bubba Sparxxx - Ms. NewBooty?

Lenke til kommentar
Jeg prøver igjen!

Er det noen som vet hva sangen heter som ble spilt i en G-sport reklame heter? det er en veldig fin låt, sunget av en kvinne. Har prøvd å finne hva den heter på G-sport sin side, men det er umulig. Søkt på nett å, ingenting! reklamen er vist på siden til g-sport! reklamen er på hovedsiden på g-sport, der det står: "se vår 100 % fornøyd film!" vet dere hva sangen heter? har blitt taknemelig for svar  :)

8966788[/snapback]

høres veldig ut som enya. men jeg kjenner ikke igjen sangen

Lenke til kommentar

Er på jakt etter den klassiske melodien som spilles i "Die Hard 4.0"-traileren. Det er Beethovens "ode to joy", men den spilles på elektrisk gitar, og jeg aner ikke hvem som spiller den. Er det noen som vet hvem som har den versjonen? Begynner etter ca 50 sekunder, ca på 1:25

5IfRb-sWuDk

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...