Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Det er en kjent sang. Rock.

Ble/blir spilt på tv2 nå, på boksegreia der.

 

På introen er det hvertfall en kirkeklokke som ringer, og en gitar + trommer som spiller.

Kan tenke meg det er no Guns'n'roses eller noe i den duren.

 

Noen som vet, eller har no tips?

8930710[/snapback]

 

Er det en kirkeklokka som ringer sakte i ca. 30 sekunder først, så er det Hells Bells av AC/DC :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en kjent sang. Rock.

Ble/blir spilt på tv2 nå, på boksegreia der.

 

På introen er det hvertfall en kirkeklokke som ringer, og en gitar + trommer som spiller.

Kan tenke meg det er no Guns'n'roses eller noe i den duren.

 

Noen som vet, eller har no tips?

8930710[/snapback]

 

Er det en kirkeklokka som ringer sakte i ca. 30 sekunder først, så er det Hells Bells av AC/DC :love:

8930727[/snapback]

Takk :love:

 

Herlig sang!

Lenke til kommentar
Det er en kjent sang. Rock.

Ble/blir spilt på tv2 nå, på boksegreia der.

 

På introen er det hvertfall en kirkeklokke som ringer, og en gitar + trommer som spiller.

Kan tenke meg det er no Guns'n'roses eller noe i den duren.

 

Noen som vet, eller har no tips?

8930710[/snapback]

 

Er det en kirkeklokka som ringer sakte i ca. 30 sekunder først, så er det Hells Bells av AC/DC :love:

8930727[/snapback]

Takk :love:

 

Herlig sang!

8930762[/snapback]

 

Jeg veit, nå følte jeg for å dra den på gitar et par runder :)

Lenke til kommentar
Hørte en sang på radioen for noen minutter siden, men aner ikke hva sangen heter. Det var en veldig rolig sang med litt piano i bakgrunnen og en fyr med litt rolig, hes stemme sang noe sånt: You're more than a...

You're more than a face og noe sånt videre....

8929513[/snapback]

 

Anyone?

8930741[/snapback]

 

Wildshot! Men sjekk ut Five for fighting med "Superman"

Lenke til kommentar
Hørte en sang på radioen for noen minutter siden, men aner ikke hva sangen heter. Det var en veldig rolig sang med litt piano i bakgrunnen og en fyr med litt rolig, hes stemme sang noe sånt: You're more than a...

You're more than a face og noe sånt videre....

8929513[/snapback]

 

Anyone?

8930741[/snapback]

 

Wildshot! Men sjekk ut Five for fighting med "Superman"

8931085[/snapback]

 

Å du er min helt :love:

Lenke til kommentar

Jeg må visst minne om følgende punkter i retningslinjene:

 

#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

 

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

 

Ett innlegg er slettet.

Lenke til kommentar

Leiter etter en sang fra Elton John, den spilles konstant på TV for tiden, for å promotere det siste albumet hans. Har til tross for å ha hørt den ørten ganger, aldri fått med meg hva sangen heter.

 

Den går noe sånt som: Everbody's going to feel alright, everbody is going to dance tonight. Melodien er veldig lett og har medium-kjapt tempo.

 

Håper noen kan hjelpe meg, takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

Er det noen som veit hva den første låten etter introen i denne filmen heter?

Har prøvd å google det, men misslyktes sterkt :blush:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
uHhkctQlst8

 

På forhånd takk!

 

 

Milt

 

EDIT: Embed'et filmen i posten

Endret av Milt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...