Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hello. Nå har jeg gått å nynet på "fire in the sky fire in the sky DADADA!!" en god stund og jeg husker ikke hvem som hadde denne sange. Det er vel Hard rock av et eldre band men husker ikke hvilket. Det er ikke Black Sabbath sangen. Vist noen vet noe så sier jeg tusen takk :)

8995443[/snapback]

Tipper det er Thunderlods - Fire In The Sky du nynner på... Var med i en reklame på tv for noen år siden... Fengende som fy :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg søker en trance låt jeg hørte i en bil jeg satt på med som jeg ikke huskerhvem var så får heller ikke spørt noen men den går med ganske bøøs bass, og det er en datalaget kjærring stemme som sier noe i denne duren: "Move your body" eller "shake your body" også kommer det sånn hakkete tonehopp med samme stemmen bare bittesmå klipp så det blir sånn techno hakkete og den går opp og så ned i tone fallet også kommer "shake your body greiene igjen, er stort sett bare det jeg husker av sangen, mulig det var en litt sånn 90 tals trance lyd i tilleg sånnsom beverly hils cop lyden bare anen melodi seff,

 

håper noen digger denne låten så godt at de skjønner hvem jeg mener:)

Lenke til kommentar

Plutselig i dag kom jeg til å tenke på en sang jeg likte veldig godt for et par år siden. Det eneste jeg husker er at det var en svart kar med maling i ansiktet, muligens noe voodoo-greier, som sang på en rød scene (tror jeg)! Tror sjangeren var hip-hop.. Litt dårlig info, men håper noen vet hvilken sang jeg tenker på :p

 

 

Noen...?

Lenke til kommentar
Plutselig i dag kom jeg til å tenke på en sang jeg likte veldig godt for et par år siden. Det eneste jeg husker er at det var en svart kar med maling i ansiktet, muligens noe voodoo-greier, som sang på en rød scene (tror jeg)! Tror sjangeren var hip-hop.. Litt dårlig info, men håper noen vet hvilken sang jeg tenker på :p

 

 

Noen...?

9000211[/snapback]

ville sjekket

prodigy voodoo people

prodigy voodoo beats

Leftfield feat. Africa Bambaata - Africa Shox

Lenke til kommentar
Har de fremdeles ikke laget en nedlastbar sang til den telenorsangen?

 

ahh!

 

 

btw: noen som vet hva den  sangen som er i white chicks heter, den hvor han svarte synger ;P

8996078[/snapback]

Ahahaha, han er skeeeeeeeeiv :!:

 

Men, OT! Hmmmm, husker ikke jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Hørte en trance/poplåt på fylla i helga. Grunnet min manglende tilstedeværelse fikk jeg kun med meg:

 

"Me and Jessie... Running trough the after rain?" *fengende beat*

 

Tipper det er en old school Soda Pop-ish låt fra 90-tallet. Anyone?

9004543[/snapback]

 

Rollerdisco - Dear Jessie

 

Jeg søker en trance låt jeg hørte i en bil jeg satt på med som jeg ikke huskerhvem var så får heller ikke spørt noen men den går med ganske bøøs bass, og det er en datalaget kjærring stemme som sier noe i denne duren: "Move your body" eller "shake your body" også kommer det sånn hakkete tonehopp med samme stemmen bare bittesmå klipp så det blir sånn techno hakkete og den går opp og så ned i tone fallet også kommer "shake your body greiene igjen, er stort sett bare det jeg husker av sangen, mulig det var en litt sånn 90 tals trance lyd i tilleg sånnsom beverly hils cop lyden bare anen melodi seff,

 

håper noen digger denne låten så godt at de skjønner hvem jeg mener:)

8996246[/snapback]

Med en gang tenker jeg: Eiffel 65 - Move Your Body. Riktignok mannestemme.

zdecGFSJ_eQ

 

 

 

Hva heter sangen i denne? Ofte brukt i Football-filmer

http://www.break.com/index/hulksellscars.html

Endret av Rs125
Lenke til kommentar
Hva heter sangen i denne? Ofte brukt i Football-filmer

http://www.break.com/index/hulksellscars.html

9004583[/snapback]

Usikker på artisten, men søk på "The hey song", eller bare "hey song", så finner du den. Bl.a med hockey i filnavnet.

 

Jeg leter etter èn sang. Den går vell under fellesbetegnelsen "Techno" og det er to barn/personer med lys stemme (ikke pipestemme) som synger. Er nok to kvinnemennesker. De synger det samme om igjen ganske ofte. De synger på ett merkelig språk (Mulig fordi jeg bare har hørt sangen èn gang :p ), mulig det er Nederlandsk.

8972327[/snapback]

 

Kanskje omnibus? Husker ikke artistnavnet i farten.

8977364[/snapback]

Om du tenker på Loudsprecher, så nei.

 

Merk at de synger i sangen. Tror den sklir lett under kategorien "fjortis" og "rånemusikk".

 

Var forøvrig fra noen rånere i 240 jeg hørte den også :p

8977791[/snapback]

 

Bump.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Plutselig i dag kom jeg til å tenke på en sang jeg likte veldig godt for et par år siden. Det eneste jeg husker er at det var en svart kar med maling i ansiktet, muligens noe voodoo-greier, som sang på en rød scene (tror jeg)! Tror sjangeren var hip-hop.. Litt dårlig info, men håper noen vet hvilken sang jeg tenker på :p

 

 

Noen...?

9000211[/snapback]

 

 

Jimi Hendrix - Voodoo Child?

Jimi Hendrix - Voodoo Chile?

Endret av 1915
Lenke til kommentar
Hørte en trance/poplåt på fylla i helga. Grunnet min manglende tilstedeværelse fikk jeg kun med meg:

 

"Me and Jessie... Running trough the after rain?" *fengende beat*

 

Tipper det er en old school Soda Pop-ish låt fra 90-tallet. Anyone?

9004543[/snapback]

 

Rollerdisco - Dear Jessie

 

 

Er vel Rollergirl og ikke Rollerdisco?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...