Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hørte en sang forrige helg jeg var på fylla. Husker da selvfølgelig kun den delen som lettest setter seg på hjernen.

 

Tror det var noe hip-hop/rap/pop

 

I deler av sangen går den slik:

 

Woohoo wheehoo, woohoo etc. med ganske lyse stemmer.

 

Akkurat denne delen sitter fast. og jeg må høre hele for å bli kvitt sanger. Å høre noe annet hjalp ikke. den sitter like godt og plager vettet av meg.

8378300[/snapback]

 

Gwen Stefani feat. Akon - Sweet Escape

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom på en sang, eller det er vel egentlig en symfoni, og klarer selvfølgelig ikke å stoppe å tenke på den, må liksom finne det ut :p

 

Tror den er skrevet av enten Bach eller Bethoven (usikker). Den er litt dyster på en måte, med mørke toner. Hvis noen av dere har spilt Return to Caste Wolfenstein så spilles den på radioene rundt om på brettene. Derfra jeg har den. Vakker sang/symfoni.

 

Håper noen av dere forstår hvilken jeg mener =)

Lenke til kommentar
Hei, mitt første spørsmå her inne, da fyrer jeg løs:

 

Låta som spilles i My Name is Earl reklamen som gikk i forrige uke (påsken). Er vel en rap låt med et refreng hvor han synger noe "bing diddy bang diddy" ett eller annet. Er veldig usikker på hva han synger egentlig. Hørte låta på radio for et par år siden, fant aldri ut hva det var, men hørte den altså plutselig igjen forrige uke.

8378111[/snapback]

Teddybears STHLM feat. Mad Cobra - "Cobra Style"?

Lenke til kommentar
Hei gutter og jenter,

Jeg er ikke kristen eller no, men vil gjerne ha den sangen som alltid er på filmer, der et kor tar helt av i kirka,

Og vifter med henda og synger noe som:

 

"Hallelujah in the name of the lord"

Også bare "Get togheter" osv osv, finner den ikke noe sted :/

8378980[/snapback]

 

 

For å sitere meg selv, må ha svar fort, skulle gjerne hatt den til i morgen :p håper noen kloke hoder veit hvem som har den:P

Lenke til kommentar
Hei, mitt første spørsmå her inne, da fyrer jeg løs:

 

Låta som spilles i My Name is Earl reklamen som gikk i forrige uke (påsken). Er vel en rap låt med et refreng hvor han synger noe "bing diddy bang diddy" ett eller annet. Er veldig usikker på hva han synger egentlig. Hørte låta på radio for et par år siden, fant aldri ut hva det var, men hørte den altså plutselig igjen forrige uke.

8378111[/snapback]

Teddybears STHLM feat. Mad Cobra - "Cobra Style"?

8378955[/snapback]

 

den er det! genialt! takker og bukker :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...