Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i den nye cubus reklamen på TV3 ere masse kids som nynne nåkka nanalalaallrai lalala også avsluttes den med nåkka " unger på karl johan" elns...... ka sangen hete? harn på hjern HELP

8375494[/snapback]

 

Kan det være Turistens klagan av Cornelis Vreeswijk? Vet ikke om det er han som synger den (eller om det er sånn det staves), men når jeg hører en svensk visesang tenker jeg på ham.

Lenke til kommentar
Hm, jeg kom akkurat på en sang isted, sangen det dreier seg om er rimelig gammel, tror jeg hørte den sist i '95. Det er en slags techno sang med trompetmelodier som går igjen hele tiden, husker jeg synes den melodien var så fengende. Videoen er nokså spesiell, det går ut på at en gjeng med sjeletter rir på hver sin trompet (tror det var trompet) gjennom en by, og gjennom tunneller, slike tunneller man ofte ser i 3D videoer der kameraet på en måte svirrer litt rundt og man får følelsen av at man fly gjennom en svingete tunnell.  Hele videoen er 3D animert.

 

Hehe, det høres litt søkt ut, men om en eller annen sjel her visste navnet på den sangen ville det vært gull, hadde likt å hørt den sangen i dag, se om den fenger like godt fremdeles. :grin:

2983509[/snapback]

 

 

Hvis du aldri fikk svaret skal du få det nå!

 

det er: Perfecto Allstarz - Reach up (papa's got a brand new pig bag 1995 :thumbup:

8343244[/snapback]

 

Sykt, det var den! Utrolig kult, takk skal du ha! :)

Lenke til kommentar
i den nye cubus reklamen på TV3 ere masse kids som nynne nåkka nanalalaallrai lalala også avsluttes den med nåkka " unger på karl johan" elns...... ka sangen hete? harn på hjern HELP

8375494[/snapback]

 

Kan det være Turistens klagan av Cornelis Vreeswijk? Vet ikke om det er han som synger den (eller om det er sånn det staves), men når jeg hører en svensk visesang tenker jeg på ham.

8376558[/snapback]

 

 

ja fant en tekst ang sangen! det var den sangen! men finner ingen plasser og laste :(

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den sangen hvor de synger hva man skal danse heter?? noe av den er omtrent sånn: "turn to the left. turn to the right. criss cross. criss cross".

Værsåsnill og hjelp meg! :yes:

 

wimsy :ph34r:

8375427[/snapback]

 

 

Sangen du leiter etter heter DJ Casper - Cha Cha Slide.... BTW: Les første innlegg... jeg fant den på første forsøk på google... Første sangen på lista!!

Lenke til kommentar

Hei, mitt første spørsmå her inne, da fyrer jeg løs:

 

Låta som spilles i My Name is Earl reklamen som gikk i forrige uke (påsken). Er vel en rap låt med et refreng hvor han synger noe "bing diddy bang diddy" ett eller annet. Er veldig usikker på hva han synger egentlig. Hørte låta på radio for et par år siden, fant aldri ut hva det var, men hørte den altså plutselig igjen forrige uke.

Lenke til kommentar

Hørte en sang forrige helg jeg var på fylla. Husker da selvfølgelig kun den delen som lettest setter seg på hjernen.

 

Tror det var noe hip-hop/rap/pop

 

I deler av sangen går den slik:

 

Woohoo wheehoo, woohoo etc. med ganske lyse stemmer.

 

Akkurat denne delen sitter fast. og jeg må høre hele for å bli kvitt sanger. Å høre noe annet hjalp ikke. den sitter like godt og plager vettet av meg.

 

Forresten noen som vet hvilken låt som blir spilt i Eurotrip?

Den scenen der Cooper er på Club VanderSeXXX. Er noe kraftig tysk(?) Rock.

Kan se om jeg finner et klipp av den om det hjelper.

 

Edit: Scenen @ Youtube

Endret av T.J.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...