Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer på en svensk hit. kan høres ut som 'Martin', men er jaggu ikke sikker. eneste jeg husker er : DU E SÅ, JE JE, WA WA

 

..detta bør være lett

8339131[/snapback]

Joda, stemmer det.

 

Martin - "(Du är så) Yeah yeah wow wow" fra Melodifestivalen, svenskenes Grand Prix, i 1999.

Lenke til kommentar
Så nettopp Deja Vu. grei nokk film det^^ Første sange på rulleteksten spilles det en sang som jeg lurer på hva heter. Noen som vet ? Hun synger noe slik " i've been here before, i've been back for ..... (utydelig hva hu sier, om det er loong eller lord), maybe there time I can stay, forever more"

8339249[/snapback]

 

 

Og du har sjekket her?

Lenke til kommentar
hei noen som har peil på hva den låta som kommer når mr bean sykler av gårde etter den høna heter? i mr beans holiday. eller noen som har peil på generelt hva sangene eller artistene som har soundtrackene heter?

8340453[/snapback]

Har du i det hele tatt prøvd selv?

 

Les førstepost en gang til, så bør du kunne finne soundtracket uten problemer.

Lenke til kommentar
Lurer på hva som er introlåta til Helt Historisk på TVNorge? Jeg så bare siste program (Hvitløk, golf og tobakk), men regner med at det var samme låta på alle episodene.

8289055[/snapback]

 

Jeg prøver meg med denne igjen jeg.

8340658[/snapback]

Du klarer ikke å grave opp et lydklipp eller lignende? Jeg har strevet med TvNorges Web-TV i nesten 10 minutter nå på to forskjellige laptoper, så nå gir jeg opp.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang dette er?

 

http://www.partanen.net/gallery/displayima...bum=180&pos=499

 

Høres ut som "Hvis dine ører henger ned"-melodien.

8310804[/snapback]

 

Prøver igjen, noen som vet?

8339434[/snapback]

 

Tja om du ser i kommentarene under filmen vil du se at det står "Jibbs - Chaing Hang Low".

 

Regner nesten med det er riktig. :)

8339836[/snapback]

 

Aha, jeg så etter det, men jeg var vel for trett til å se det begge gangene.

Rart at både jeg og kompisen min klarte å misse det.

Vel, takk for oppklarelsen :)

Lenke til kommentar
Så nettopp Deja Vu. grei nokk film det^^ Første sange på rulleteksten spilles det en sang som jeg lurer på hva heter. Noen som vet ? Hun synger noe slik " i've been here before, i've been back for ..... (utydelig hva hu sier, om det er loong eller lord), maybe there time I can stay, forever more"

8339249[/snapback]

 

 

Og du har sjekket her?

8340380[/snapback]

 

Fant den, tusen takk skal du ha!

Endret av Xarus
Lenke til kommentar
hei noen som har peil på hva den låta som kommer når mr bean sykler av gårde etter den høna heter? i mr beans holiday. eller noen som har peil på generelt hva sangene eller artistene som har soundtrackene heter?

8340453[/snapback]

Har du i det hele tatt prøvd selv?

 

Les førstepost en gang til, så bør du kunne finne soundtracket uten problemer.

8340544[/snapback]

Soundtrack listing på IMDb er ikke tilgjengelig, hvis det var det du tenkte på.

Lenke til kommentar
Soundtrack listing på IMDb er ikke tilgjengelig, hvis det var det du tenkte på.

8341234[/snapback]

Merkelige greier. Tok det for gitt at en såpass stor og ny film hadde listet opp dette.

 

Jeg er bare så møkk lei disse som tilsynelatende ikke gidder å legge noe som helst egeninnsats i å finne det de leter etter at jeg av og til må glefse litt. Denne gangen gikk det feilaktig utover janysk. Beklager så mye.

Lenke til kommentar
jeg har nå sitti i 4 timer og leita og ikke finni noen av sangene som er på beans holiday... samma hvem fordi jeg syntes de alle var bra egentelig. Noen som i det hele tatt har en av sangene eller forslag til hva de kan hete eventuelt artist?

8341471[/snapback]

Uten å ha sett filmen eller scena du snakker om tør jeg tippe på at det er The Primitives' - "Crash" fremført av Matt Willis du er ute etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...