Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom til å tenke på en gammel sang, men husker ikke hva den heter. Den inneholder noe som "america", og "together" -> "Together, lala la lala, dam dada, lallalala"

 

Musikkvideoen inneholdt noen soldater, mener eg, og noen trapper mot himmelen.

 

Noen som vet hva jeg snakker om?

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Hørte en sang på radioen for mange år siden men fant aldri ut hvem av eller hva den heter men husker en god del av teksten. Det er en mannlig artist.

Vil tro at det er ca 14år siden jeg hørte den.

 

Den handler om en mann som har flyskrekk.

det jeg husker:

 

æ vil ikke knekke nakken så æ trives best på bakken men en dag så måtte æ opp i et fly, svetten rant av bein og armer og det skreik i mine tarmer flyvertinna sa nu må du ikke spy

 

Refreng - Bare slapp av lille mann, om en motor står i brann. Mitt navn er Olga diesel, jeg serverer en gang tvist og når du flyr med oss så må du være optimist!

 

Hadde blitt kjempeglad om noen kunne gi meg ledetråder til hvilken norsk artist som sang denne eller hva sangen heter. Har googlet og lett de fleste steder til nå uten hell....

Endret av Capi
Lenke til kommentar
Hørte en sang på radioen for mange år siden men fant aldri ut hvem av eller hva den heter men husker en god del av teksten. Det er en mannlig artist.

Vil tro at det er ca 14år siden jeg hørte den.

 

Den handler om en mann som har flyskrekk.

det jeg husker:

 

æ vil ikke knekke nakken så æ trives best på bakken men en dag så måtte æ opp i et fly, svetten rant av bein og armer og det skreik i mine tarmer flyvertinna sa nu må du ikke spy

 

Refreng - Bare slapp av lille mann, om en motor står i brann. Mitt navn er Olga diesel, jeg serverer en gang tvist og når du flyr med oss så må du være optimist!

 

Hadde blitt kjempeglad om noen kunne gi meg ledetråder til hvilken norsk artist som sang denne eller hva sangen heter.  Har googlet og lett de fleste steder til nå uten hell....

7918029[/snapback]

 

Er det Teddy Nelson - Flyskrekk du mener ?

Lenke til kommentar
Hva heter den nye (?) sangen til Magnet? Har hørt en sang et par ganger på radioen, men husker ikke helt teksten.. Var noe med "to find someone like you"

7915706[/snapback]

Den heter "Lonely No More", og må ikke forveksles med Rob Thomas' makkverk fra 2005 med samme tittel. :)

7917141[/snapback]

 

Takk takk :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...