Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sindrejibb: Basert på beskrivelsen av refrenget kan det høres ut som Promoe - "These Walls Don't Lie".

 

EDIT: ...selv om man vel må ha en nokså velutviklet fantasi for å tro at dette kan være Mira Craig. Hørte nettopp låta for første gang siden 2004...

7942671[/snapback]

 

Hehe, nei det er ikke These Walls Don't Lie. Men den er også bra! Den jeg snakker om er vel mer innen pop-sjangeren, og en kamerat av meg mente han hørte den på radio idag, så da går den vel fortsatt.

Lenke til kommentar

Prøver igjen..

 

Hørte denne sangen på ett klipp fra Sport Jukebox på NRK1. Det var karatelandslaget som var på turné i USA, og under klippet spilte de denne sangen. Minner veldig om Hoobastank, men jeg tror ikke det er dem. Har leita lenge etter denne sangen, men har ikke funnet ut noe enda :( Det er ei god stund siden klippet har blitt vist, men jeg håper noen har svar :)

 

Ingen som har svaar? :(

Lenke til kommentar
Kanskje et skudd i mørke, men jeg prøver. Hørte en sang av M.O.P for ikke lenge siden. Ganske sikker på at i denne sangen har de stjålet litt fra en annen sang, det var litt depressivt. Dette er alt jeg kan si :p  Noen som har noen tips til hva det kan være?

7948263[/snapback]

Spør du etter hva denne M.O.P.-låta heter, eller hvilken låt som er samplet i den?

Lenke til kommentar
Noen som vet navn og artist på denne sangen?

http://home.no/kajac/sang.mp3

Trenger den da jeg lager en database over musikk jeg har på gamle cder, og på cden står det naturligvis "Hemmelig bounsspor".

Sangen er fra 2002

Takk for inspill.

7950323[/snapback]

:hmm: Remix av denne?

 

It's A Fine Day People Open Windows They Leave Their Houses Just For A Short Walk

 

 

Edit: Quotet feil :D

Endret av JFTech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...