Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte en kul sang på radioen nå nettopp, men selvfølgelig så gidder de ikke si hva sangene heter...

 

Uansett, det er elektronisk musikk, minner litt om BT og lignende. Det er en mann som synger "she's never comming down" eller noe sånt. Noen som har peiling?

Ingen som vet hva denne sangen heter? Hjelp!

Jeg spør også igjen... ;)

Lenke til kommentar
Hørte en kul sang på radioen nå nettopp, men selvfølgelig så gidder de ikke si hva sangene heter...

 

Uansett, det er elektronisk musikk, minner litt om BT og lignende. Det er en mann som synger "she's never comming down" eller noe sånt. Noen som har peiling?

Hvilken kanal var det? For visst det var MP3, så kan du logge den inn på Mpetre-klanen og finne spillelisten fra det klokkeslettet den dagen(er gratis å registrere seg).

Men kan selvfølgelig ha vært en helt annen kanal, så da hjelper jo ikke det så mye.

 

Forresten, BT?

Lenke til kommentar
Er det noen som har peiling på hva den sangen i "Dr. Greve"-reklamen heter?

Evt. hvem som synger den, og om den er laga kun for de reklamene?

 

Har vært evig hekta på den.

 

"Well, it's a perfect day, and it's a perfect...." *nynne på sang som har sitti fast i hjernebarken noen år*

ÅsaLill - Perfect Girl

 

Skrevet av Lars "Livet er for kjipt" Kilevold. Åshild Stenberg på vokal.

Utgitt på Universal Music i 2002 på samlingen "Reklame Favoritter (Aargh!) 2"

Lenke til kommentar
Hei. Lurte på en låt som er/var i en bilreklame (husker ikke merke).

Et lite stykke uti låta høres det ut som om det henger seg opp på "run, run, run osv..."

Liker låta utrolig godt, så den som vet navnet er jeg evig takknemlig til.

:love:

 

edit: noe liknende electronica tror jeg..

Har nå funnet ut at det var en reklame for Wolkswagen Polo (+/-) hvis noen skjønner hvilken låt det er da....

:)

Ok, siste gang jeg quoter meg selv her, men jeg så reklamen nylig på TvNorge og fant ut at det er snakk om en "Toyota Corolla."

 

Noen som vet nå, da? :)

Lenke til kommentar

har dere hørt en sang som er veeldig lik axel f - beverly hills cop , bare at den er skikkeli spaca, med mye effekter? hadde den på en orange cd engang.. var ikke noe tittel eller noe.. husker bare at det var en som sa "reactivated" eller noe sånt i sangen.. håper noen vet hvilken jeg mener smile2.gif takk

Lenke til kommentar
Hei. Lurte på en låt som er/var i en bilreklame (husker ikke merke).

Et lite stykke uti låta høres det ut som om det henger seg opp på "run, run, run osv..."

Liker låta utrolig godt, så den som vet navnet er jeg evig takknemlig til.

:love:

 

edit: noe liknende electronica tror jeg..

Har nå funnet ut at det var en reklame for Wolkswagen Polo (+/-) hvis noen skjønner hvilken låt det er da....

:)

Ok, siste gang jeg quoter meg selv her, men jeg så reklamen nylig på TvNorge og fant ut at det er snakk om en "Toyota Corolla."

 

Noen som vet nå, da? :)

Nå har jeg lett litt, og eneste sangen jeg kommer over for Toyota Corolla, er "José Padilla - Adios ayer" :p

 

Vet ikke om det er denne da, men du kan jo sjekke det ut...klarer ikke å finne noe "Run run run" inni der da :p

Lenke til kommentar
Hei!

dere husker alle cola reklamen for litt siden ikke sant?

 

"for de store, for de små, for de som står sammen, for de som skiller seg ut" "og for oss alle"

 

Er det noen som vet hvem som synger? Hva sangen heter? kan den lastes ned noe sted?

 

Takk takk! :D

Komponert av Lars Lillo Stenberg, sunget av Jane Helene Johansen.

 

http://www.coca-cola.no/entertainment/foralle_NO_1.mp3

 

Anbefaler også å sjekke ut

 

http://www.storedyret.com/cgi/ikonboard.cg...=ST&f=29&t=6737

 

og

 

http://www.gab.net/arkiv/000022.shtml

 

-j-

Lenke til kommentar

Spør igjen, jeg.

 

Det er en låt som ble spilt på raveparties i Oslo midten av nittitallet. Techno/trance/dance/rave vet ikke egentlig sjanger, men det var en damestemme som sa: Destiny, gjentatte ganger. Og det var vel hele teksten egentlig. Noen som aner hva dette er?

 

Midnight_Walker:

 

The Beer Song - Weird Al

Orginal: Bizet - Carmen Suite No. 1

Lenke til kommentar
Så en veldig tøff sang på svisj i går som minna litt om Eric Prydz - Call On Me og Junior Jack - Stupidisco. Musikkvideoen var noen hotte damer som spilte poker og dansa litt. Noen som vet hva den heter

Usikker på om noen har svart på denne eller du har funnet det ut, men så nettopp videoen og det er Dave Armstrong, sangen heter litt forskjellig rundt omkring, out of touch og out of time.

Lenke til kommentar
Hei. Lurte på en låt som er/var i en bilreklame (husker ikke merke).

Et lite stykke uti låta høres det ut som om det henger seg opp på "run, run, run osv..."

Liker låta utrolig godt, så den som vet navnet er jeg evig takknemlig til.

:love:

 

edit: noe liknende electronica tror jeg..

Har nå funnet ut at det var en reklame for Wolkswagen Polo (+/-) hvis noen skjønner hvilken låt det er da....

:)

Ok, siste gang jeg quoter meg selv her, men jeg så reklamen nylig på TvNorge og fant ut at det er snakk om en "Toyota Corolla."

 

Noen som vet nå, da? :)

Air har en låt som heter Run. Er på det siste albumet, kan det være den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...