Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

sang nummer 1:

denne sangen var populær i cirka 1995. det eneste jeg husker fra sangen er teksten "i am feeling, i got to know. i realy got to know" (mener ganske sikkert at teksten gikk slik). såvidt jeg husker ble denne sangen fremført av en som het Charles Chaw, men jeg finner ikke noe om han på nettet. mener også å huske at sangen het "i am feeling", men finner ikke teksten til denne noen steder heller... i videoen sitter en svart mann (med digre negerlepper) mens en person sitter på andre siden av bordet hele videoen er i svart/hvitt). noen som husker denne?

Må nok melde pass på denne...hvis du ikke har litt mer "riktig" info... :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på en låt fra filmen Jackie Brown. Er en veldig sløv låt :p, en slags acid-jazz eller hva man kaller det. Den spilles fra Samuel Jackson tar en telefon i huset de første scenen blir filmet i, til han kommer inn på kontoret til typen som skal hjelpe kompisen hans ut av fengselet. Den spilles igjen nå Jackson og dama som spiller Jackie sitter og diskuterer planene på en tom bar. Fant ikke låten på soundtracken :(.

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Lurer på en låt fra filmen Jackie Brown. Er en veldig sløv låt :p, en slags acid-jazz eller hva man kaller det. Den spilles fra Samuel Jackson tar en telefon i huset de første scenen blir filmet i, til han kommer inn på kontoret til typen som skal hjelpe kompisen hans ut av fengselet. Den spilles igjen nå Jackson og dama som spiller Jackie sitter og diskuterer planene på en tom bar. Fant ikke låten på soundtracken :(.

 

Noen som kan hjelpe?

Ved å sammenligne lista på imdb med soundtracket burde du vel finne hva som mangler.

Eller lese dette klippet fra brukeranmeldelser på Amazon:

Scott D Gribble:

My only other problem with the soundtrack is that it did not give me everything I wanted or expected. With the disc only running 51 min. with the skits it really could have been done better. The Supremes' "Baby Love" is missing as is Jermaine Jackson's "My Touch of Madness" (which is pretty hard to get a hold of), and most notably The Delfonics "La-La (Means I Love You)". Also, if you have watched the DVD you'll no doubt be trying to figure out the infectious tune played during the menu's: it's The Meter's "Cissy Strut", also not included. In addition, none of the music that serves as the score is included here. Most of these songs were actually composed by the legendary Roy Ayers originally for the "Coffy" soundtrack (which actually also stars Pam Grier). I would recommend getting this soundtrack for same score.

Lenke til kommentar
for en stund siden gikk det en serie på Nrk på lørdagskvelden som het "med Hjartet på rette staden"  noen som vet hva sangen som ble brukt i introen heter?

Google:

The Theme Music

 

It  almost  seems strange how Yorkshire chose the title of the Nick Berry's single show to be Heartbeat and that 1950's Rock and Roll star, the late Buddy Holly did a classic song  titled Heartbeat. So it's not surprising that when someone suggested this be the  theme tune  to the  show  that everyone agreed. It's as if the song was made for the series. Nick Berry having  had some success  with a  music career  during his time on Eastenders with the song 'Every Loser Wins' (above left) in 1986 was then asked to record a cover version of Holly's song which  became the theme tune for the show. A video to accompany the song was also produced  showing  Nick,  dressed in ' Fab'  sixties gear  doing  his washing at a Launderette  and driving around the  Yorkshire  moors with a woman by his side.

 

Mer info finner du her: http://www.sykesssillysite.co.uk/heartbeat...ntroduction.htm

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en sang..

 

 

Jeg er en enorm simpsonsfan, og har omtrent alt man kan ha av det..

 

På Episoden "Weekend At Burnsies" ellers kjent som "Medicinal Marijuana" eller "den episoden Homer røyker pot", er det en liten søt sang som begynner i det Homer står opp en morgen, barberhøvelen smiler til ham og han begynner å blø regnbuer(Ja, det høres litt søkt ut)

 

Er det noen som vet hva den sangen heter?

Lenke til kommentar

Har lurt på en sang lenge nå, og den går som følger: Daa daa dadada, er litt eldre rock, og mener å huske att den har blitt spilt i en film eller to. Lurer virkelig på hva denne sangen heter.

 

Takker veldig for hjelp. :)

 

Hvis det skulle være til hjelp, ble den spilt i gymsalen vår idag, og på ballet vårt for noen uker tilbake. :p

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar
Har lurt på en sang lenge nå, og den går som følger: Daa daa dadada, er litt eldre rock, og mener å huske att den har blitt spilt i en film eller to. Lurer virkelig på hva denne sangen heter.

 

Takker veldig for hjelp. :)

 

Hvis det skulle være til hjelp, ble den spilt i gymsalen vår idag, og på ballet vårt for noen uker tilbake. :p

Hmmm....du må nok forklare litt nærmere..eneste sangen jeg vet om med teksten da da da er "Trio - Da da da" :D

Lenke til kommentar

Jeg og noen kompiser ble sittende og lure på en låt. Det er en låt som ble spilt på raveparties i Oslo midten av nittitallet. Techno/trance/dance/rave vet ikke egentlig sjanger, men det var en damestemme som sa: Destiny, gjentatte ganger. Og det var vel hele teksten egentlig. Noen som aner hva dette er?

Endret av morcan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...