Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Okey gutter, håper noen kan hjelpe meg her.

 

Leter desperat etter en theme fra den nå velkjente TV-serien Lost.

Husker dere da de sendte trailer av Lost på TVNorge? Den der korte, vakre sangen som spilte, en kvinne som syngte også tror jeg.

 

Hva heter themen? Hvem laget den? Kan noen sende den til meg?

 

1000 takk for all hjelp på forhånd. :love:

Kan ikke hjelpe deg med annet enn denne siden, kanskje de har et forum eller noe hvor du finner det ut :yes:

 

http://www.lost-tv.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Jeg skulle gjerne vite navnet på en sang.

Sangen ble spillt på en reklame på Cartoon Network for omtrent ett år siden.

Jeg tror det var en reklame for "Tapper - Den pysete hunden" :D

Og det jeg husker av teksten er som følger:

"It was late at night, and i've been looking for some fun"

Den linjen ble gjentatt flere ganger.

 

EDIT: jeg glemte å si at det var en dance låt :blush:

Endret av Bluesky
Lenke til kommentar
"Tapper - Den pysete hunden"

Kan nevne at han på engelsk og svensk heter Courage, hvis det hjelper flere til å vite hvem det er snakk om :)

Joda, takk for det, men jeg er ikke ute etter tittelmelodien fra den tegnefilmen, jeg ser etter den sangen som ble spillt i en reklamefilm for "Tapper"

Det var en ganske annen låt en tittelmelodien som ble spillt.

Lenke til kommentar
Er en sang jeg prøver å finne, husker ikke annet enn musikkvideoen. Sangen i seg selv var og er ganske spesiell. Musikken blir laget av forskjellige verktøy som kutter trær og lignende, og når de f.eks skal ha en beat gående så er en hammer som slår en bolt, denne sekvensen blir da spilt om og om igjen og så mikser de inn andre sekvenser av andre verktøyer, som da til slutt utgjør musikken. Er også noen som synger inne i denne sangen også, men det er på et eller annet rart språk.

 

Noen som vet hvilke sang dette er?

 

Ps. Det er IKKE benny benassi - satisfaction/love is gonna save us.

Coldcut - Timber

Genial musikkvideo :D

Lenke til kommentar

Vel, siden oppklaringsprosenten her virker veldig stor gjør jeg et forsøk.

 

Sangen jeg vil ha navnet på hørte jeg sist sammen med en reklame for British Airways som i alle fall gikk på Discovery. Reklamen viser en mann som reiser langt og lenge og lengre enn langt (blant annet med fly seff) før han kommer til kone og barn på en stillehavsøy. Den slutter med at de ligger på stranden og et orkester som spiller den sangen jeg er på jakt etter. Kan noen hjelpe meg? Sangen er fra en opera av noe slag...

Lenke til kommentar
Hei. Lurte på en låt som er/var i en bilreklame (husker ikke merke).

Et lite stykke uti låta høres det ut som om det henger seg opp på "run, run, run osv..."

Liker låta utrolig godt, så den som vet navnet er jeg evig takknemlig til.

:love:

 

edit: noe liknende electronica tror jeg..

Har nå funnet ut at det var en reklame for Wolkswagen Polo (+/-) hvis noen skjønner hvilken låt det er da....

:)

Lenke til kommentar

Noen som vet hva noen av disse sangene jeg har lagt som vedlegg heter? Er fra radio, mye bra der... :yes:

 

Er vel bare noen sekunder av hver sang, så klarer noen disse så blir jeg imponert :)

 

EDIT: I tillegg lurer jeg på hvem som av originalen av Walking in Memphis, er det Marc Cohn eller Bruce Hornsby?

radio.zip

Endret av Joakim83
Lenke til kommentar

Husker noen det vakre pianostykket som var i "Ut i Vår Hage" på NRK, i episoden der blinde folk dro til Syden (som var svindel) og reporterne stilte spørsmål ved hvorvidt de ikke bare skulle la de blinde få lov til å leve i god tro og kose seg?

 

Hvem lagde det og hva heter det?

 

Et klassisk pianostykke. Nydelig! Har også vært med i "Herskapelig" med Toppen Bech og nylig i en reklame på tv for et eller annet jeg ikke kan huske.

 

Har gått og lurt på dette veldig lenge.

Endret av cun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...