Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

OFF!! No har eg "RAST" gjennom ein heil masse med mp3'ar på maskinen, men klare ikkje finna ut kem så har gidd ut samme melodien som PPK-Resurreciton. Vett det er noken andre. har den men huske ikkje kem det var. Lenge siden eg har hørt den.

Takker for svar!

5981390[/snapback]

Det er flere som har remixer av den sangen, en jeg kommer på i farta er 'Luna Park - Space Melody'.

5981647[/snapback]

Selvfølgelig er det Luna Park. Herlig sak å få sånne ting ut av skallen.

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, teksten er for det første på engelsk. Strofen "It's not too late" kan nokså tydelig høres, spesielt om man hører med headset.

 

Har fått med meg andre deler av teksten også, men husker selvfølgelig ikke mer her og nå. Kan poste resten av snuttene neste gang jeg ser reklamen og befinner meg i nærheten av en PC.

 

Eller enda bedre: Canal Digitals pressekontakt kan kontaktes på 67 89 34 00 eller [email protected] for å få svaret. Det enkle er tross alt ofte det beste.

Lenke til kommentar

Det er hvertfall ikke Carmina Burana. Mye av teksten i denne snutten er på engelsk, hvis man hører etter. Det er bare det at man TROR alle sånne sanger er på latinsk. Tipper den er spesiallaget for reklamen. Det er en nesten-ripoff av Carmina. Hører du orginalen er ikke melodien den samme i det hele tatt.

Lenke til kommentar

De har en anna reklamefilm der masse fotballspillere og andre folk synger Loooooove loooooooove looooooooove og all you need is love i forskjellige settinger. Sikker på den klassiske musikken er Canal Digital i det hele tatt? Jeg husker ikke hvilken reklame, men jeg husker sangen godt.

Lenke til kommentar

"I've been working on John Deere tractors all day long"

Så trur jeg det var slik videre: "Cutting hay and seeding "frø""

 

Noen ide om hvilken sang det kan vær? Den spilles i Autofil-Larsens reportasje om John Deere. Trur det var 11.01.2005 den gikk på TV.

 

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...