Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

På slutten av Simpsons episode 21 i sesong 5 (tittel Lady Bouviers Lover) hvor mora til Marge gifter seg. Da spilles det en sang ved rulleteksta. Vet noen hva den heter?

5968138[/snapback]

Hello grandpa my old friend osv osv?

5968163[/snapback]

 

den ser ut til å være en versjon av The Sound Of Silence av Simon & Garfunkel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På slutten av Simpsons episode 21 i sesong 5 (tittel Lady Bouviers Lover) hvor mora til Marge gifter seg. Da spilles det en sang ved rulleteksta. Vet noen hva den heter?

5968138[/snapback]

Hello grandpa my old friend osv osv?

5968163[/snapback]

 

den ser ut til å være en versjon av The Sound Of Silence av Simon & Garfunkel.

5968231[/snapback]

Jepp. Evig takk. :)

Lenke til kommentar
Lurer på en litt uptempo låt, de synger "im flashing the night", eller noe alà det.

5959047[/snapback]

Mann eller dame som synger?

Hva slags sjanger er det på sangen?

5959667[/snapback]

 

Dance-aktig.

Den ble spilt i BB-huset et min før jeg skrev innlegget. (I tilfellet noen så det)

5969362[/snapback]

 

An Active Trip - [www.djwitek.prv.pl] Flash In The Night (The Real Booty Babes Remix) www.djwitek.prv.pl [5:19]

 

Maybe?

Lenke til kommentar

Canal digital reklamesangen ønskes, den de bruker i reklamen for fotballen sin. Har et dårlig lydklipp tatt opp med mobilen litt ute i reklamen. Jeg fikk litt assosiasjoner til Carmina Burnana sangen som jeg antar at de fleste av dere kjenner til.

 

http://download.yousendit.com/0776B7C50F053450

 

http://download.yousendit.com/1E1607BB2973DC15

 

http://download.yousendit.com/9C8756CF01BEF826

 

Beklager den horrible kvaliteten. Har hørt andre si at kvaliteten er for dårlig til å kjenne igjen noe som helst, men jeg gir det et forsøk likevel.

Endret av tulejt
Lenke til kommentar
Lurer på en litt uptempo låt, de synger "im flashing the night", eller noe alà det.

5959047[/snapback]

Mann eller dame som synger?

Hva slags sjanger er det på sangen?

5959667[/snapback]

 

Dance-aktig.

Den ble spilt i BB-huset et min før jeg skrev innlegget. (I tilfellet noen så det)

5969362[/snapback]

 

An Active Trip - [www.djwitek.prv.pl] Flash In The Night (The Real Booty Babes Remix) www.djwitek.prv.pl [5:19]

 

Maybe?

5969442[/snapback]

Ser veldig riktig ut. Satser på det er den og finner i morgen.

Takktakk!

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting for søsteren min. Det er altså en reklame; Canon E350D camera. Hva heter sangen i bakgrunnen? Der et barnekor synger?

5969690[/snapback]

 

 

Kanskje du kan finne det her.

5969896[/snapback]

Fant den ikke inn her,heller ikke hjemmesiden til kameraet.

EDIT:leif

Endret av pogcj
Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken sang som blir brukt i Adidas-reklamen, som vertfall snurer på The Voice..?

To små gutter som skal spille fotball, så velger dem kjente spillere som Beckham, Cisse, Beckenbauer (ansiktsuttrykket til han ene gutten er ubetalelig når Beckenbauer entrer banen, forøvrig), osv.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...