Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg MÅ ha denne sangen! :!: De fleste har vel sett den nye tv-reklamen til tine, om Ridder osten, "laget med omsorg"...

 

Teksten går sånn:" You are the one, I'll take care of you forever"

 

Ja, ænywånn? Den ligger bare øvert på lista mi på irriterende ting nå! MÅ ha den! Når du har en sang på hjernen, må man bare høre på den mange ganger, so drar den...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva heter sangen i den nye reklamen for Tine Ridderost? (der temaet er at osten blir "født".)

Er en dame synger med en veldig lys stemme på en rolig sang ("spilledåse-musikk")..

 

=> sier "you are the one" et par ganger i løpet av sangen...

 

Anyone?

5945058[/snapback]

 

Har sendt mail til Tine nå. Poster når jeg får svar ;)

Lenke til kommentar
Jeg MÅ ha denne sangen!  :!:  De fleste har vel sett den nye tv-reklamen til tine, om Ridder osten, "laget med omsorg"...

 

Teksten går sånn:" You are the one, I'll take care of you forever"

 

Ja, ænywånn? Den ligger bare øvert på lista mi på irriterende ting nå! MÅ ha den! Når du har en sang på hjernen, må man bare høre på den mange ganger, so drar den...

5962261[/snapback]

 

Jeg har også sendt mail til Tine, og fått svar:

 

"Det meste av musikken TINE benytter i reklame er spesiallaget og er derfor

ikke tilgjengelig på CD. Musikken i den nye reklamefilmen til Ridder er

også spesialkomponert. Det er ikke spilt inn en hel låt, men bare den delen

man hører i filmen. Vi ønsker deg en riktig god helg."

Lenke til kommentar
Leter etter en ganske så berømt sang. Den er ofte brukt i filmer, bl.a i starten av Jackass: The movie. Noen som har peil på hva den het?

5963221[/snapback]

 

Sangen heter O Fortuna (Carmina Burana). Komponert av Mozart, remake av Carl Orff.

 

Edit: Etter pirkete personer...... og elendig norsk!

Edit2:...........Jeg gir opp! :p

Endret av Teds
Lenke til kommentar

det er en sang på "Original kings of comedy" som er utrolig fin.

 

"couse' I sing its true, and I loooooooooove you. baby, I'm thinking of you, trying to be more of a man for you. and I, dont have much of a chance...."

er litt av det jeg husker.

håper noen finner ut, er utrolig fin sang :yes::cry:

 

EDIT: tror sangeren heter Lenny williams :)

 

sangen het "Couse' I love you".

burde sjekke mer selv først :blush:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Leter etter en ganske så berømt sang. Den er ofte brukt i filmer, bl.a i starten av Jackass: The movie. Noen som har peil på hva den het?

5963221[/snapback]

Komponert av både Mozart og Carl Orff.

5963483[/snapback]

Hva mener du med dette?

5963543[/snapback]

Det er jo logisk: Mozart (1756-1791) og Carl Orff (1895-1982) satt sikkert ved samme noteark, byttet på å føre pennen, diskuterte og samarbeidet om et felles verk.

 

 

(Med en aldri så liten dose ironi for de som ikke tok det ;) )

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Leter etter en ganske så berømt sang. Den er ofte brukt i filmer, bl.a i starten av Jackass: The movie. Noen som har peil på hva den het?

5963221[/snapback]

Komponert av både Mozart og Carl Orff.

5963483[/snapback]

Hva mener du med dette?

5963543[/snapback]

Det er jo logisk: Mozart (1756-1791) og Carl Orff (1895-1982) satt sikkert ved samme noteark, byttet på å føre pennen, diskuterte og samarbeidet om et felles verk.

 

 

(Med en aldri så liten dose ironi for de som ikke tok det ;) )

5963624[/snapback]

 

Hehe, fornøyde nå? :tease:

Lenke til kommentar
Leter etter en ganske så berømt sang. Den er ofte brukt i filmer, bl.a i starten av Jackass: The movie. Noen som har peil på hva den het?

5963221[/snapback]

 

Sangen heter "Oh Fortuna". Komponert av Mozart, remake av Carl Orff.

 

Edit: Etter pirkete personer...... og elendig norsk! :p

5963483[/snapback]

 

Og enda mer pirk skal det bli.. Det staves "O Fortuna", og er forøvrig en del av Carmina Burana. En knallgod sammensetning, spør du meg... :D

Lenke til kommentar
Leter etter en ganske så berømt sang. Den er ofte brukt i filmer, bl.a i starten av Jackass: The movie. Noen som har peil på hva den het?

5963221[/snapback]

 

Sangen heter "Oh Fortuna". Komponert av Mozart, remake av Carl Orff.

 

Edit: Etter pirkete personer...... og elendig norsk! :p

5963483[/snapback]

 

Og enda mer pirk skal det bli.. Det staves "O Fortuna", og er forøvrig en del av Carmina Burana. En knallgod sammensetning, spør du meg... :D

5964950[/snapback]

 

Da var det redigert. Er det noe mer feil jeg har skrevet?? :roll:

Lenke til kommentar
Theme sangen til That 70's Show? Hva heter den?

5966416[/snapback]

Hva? Wikipedia? Hæ?

 

The show usually opens with the theme song, "In the Street," by Alex Chilton and Chris Bell of the band Big Star. It was initially sung by Todd Griffin, but beginning with the second season, the song was performed by the band Cheap Trick, whose version is referred to as "That '70s Song (In the Street)." The lyrics are as follows:

 

Hanging out, down the street

The same old thing, we did last week

Not a thing to do, but talk to you

We're all alright! We're all alright! Hello Wisconsin!

 

The final line ("We're all alright!") is inspired by the chorus to the Cheap Trick song "Surrender."

 

Danny Masterson, who plays Steven Hyde, yells "Hello, Wisconsin!" at the end of the theme song in the first season. In all other seasons, the line is yelled by Ashton Kutcher. In the first season, the lyrics were the same except that instead of shouting "We're all alright!" twice, they shout "Whoa yeah!"

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...