Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hørte en sang på p4 her en dag som jeg ikke finner ut hva heter. jeg fikk med meg litt av den : we gotta keep on moving... break my style.. Det er ei dame som synger og det høres veldig 80'talls ut..

5940937[/snapback]

 

 

Originalen heter "Break my stride" og er med Matthew Wilder fra 1984.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørte en sang på p4 her en dag som jeg ikke finner ut hva heter. jeg fikk med meg litt av den : we gotta keep on moving... break my style.. Det er ei dame som synger og det høres veldig 80'talls ut..

5940937[/snapback]

 

 

Originalen heter "Break my stride" og er med Matthew Wilder fra 1984.

5941010[/snapback]

 

 

Takk Skal du Ha :D

Lenke til kommentar
Hmm. Jeg lurer på en sang, jeg hørte den for lenge siden. å husker bare litt av den.

 

Dem synger om en mann på 17 år ca som fikk unge, så stakk dama av. så etter et par år fikk han se ungen sin igjen. er noe "You where five years old, when i hold you in my arms" husker veldig lite av den. Men noen som vet hvilken det er ?

5938145[/snapback]

Ingen som vet ? :(

Lenke til kommentar

Okei, jeg tørner snart.

 

En i klassen spilte samme sangen ca. 20 ganger i løpet av friminuttet i dag, og nå er sangen etset inn i hjernen min.

 

Det er en svensk dance-sang, og jeg har en mistanke om at den ble spilt rimelig mange ganger på TG. En kis som synger om Anna eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Okei, jeg tørner snart.

 

En i klassen spilte samme sangen ca. 20 ganger i løpet av friminuttet i dag, og nå er sangen etset inn i hjernen min.

 

Det er en svensk dance-sang, og jeg har en mistanke om at den ble spilt rimelig mange ganger på TG. En kis som synger om Anna eller noe sånt.

5943270[/snapback]

basshunter - boten anna

Lenke til kommentar
Okei, jeg tørner snart.

 

En i klassen spilte samme sangen ca. 20 ganger i løpet av friminuttet i dag, og nå er sangen etset inn i hjernen min.

 

Det er en svensk dance-sang, og jeg har en mistanke om at den ble spilt rimelig mange ganger på TG. En kis som synger om Anna eller noe sånt.

5943270[/snapback]

basshunter - boten anna

5943288[/snapback]

Lol! :!: Takk.

Lenke til kommentar
Okei, jeg tørner snart.

 

En i klassen spilte samme sangen ca. 20 ganger i løpet av friminuttet i dag, og nå er sangen etset inn i hjernen min.

 

Det er en svensk dance-sang, og jeg har en mistanke om at den ble spilt rimelig mange ganger på TG. En kis som synger om Anna eller noe sånt.

5943270[/snapback]

basshunter - boten anna

5943288[/snapback]

Lol! :!: Takk.

5943295[/snapback]

 

Du bør skamme deg Ferr!!

Lenke til kommentar
Så smallville idag, og de brukte en sang i begynnelsen tror jeg det var når Smallville så på Lana etter ballet, skal ikke si dette helt sikkert.. Men det jeg husker fra teksten var noe sånt som

 

"You're the one I want, you're the one I want to spend my life with"

Er ikke helt sikker though..

5943956[/snapback]

 

 

Wild guess: Daniel Bedingfield "If you`re not the one"

Lenke til kommentar
Så smallville idag, og de brukte en sang i begynnelsen tror jeg det var når Smallville så på Lana etter ballet, skal ikke si dette helt sikkert.. Men det jeg husker fra teksten var noe sånt som

 

"You're the one I want, you're the one I want to spend my life with"

Er ikke helt sikker though..

5943956[/snapback]

 

 

Wild guess: Daniel Bedingfield "If you`re not the one"

5944045[/snapback]

 

Takk for svar, men nei.. Den er litt mer rocka, tenkte mer Nickelback eller Three doors down først - men jeg vet ikke helt...

 

Noen flere tips?

 

Teksten var kanskje noe mer sånn som

"You're the one I want"

"You're all I need"

Endret av SirAnderz
Lenke til kommentar
Okei, jeg tørner snart.

 

En i klassen spilte samme sangen ca. 20 ganger i løpet av friminuttet i dag, og nå er sangen etset inn i hjernen min.

 

Det er en svensk dance-sang, og jeg har en mistanke om at den ble spilt rimelig mange ganger på TG. En kis som synger om Anna eller noe sånt.

5943270[/snapback]

basshunter - boten anna

5943288[/snapback]

Lol! :!: Takk.

5943295[/snapback]

 

Du bør skamme deg Ferr!!

5943644[/snapback]

HAHAHAHAHA!! :love:

Lenke til kommentar
Så smallville idag, og de brukte en sang i begynnelsen tror jeg det var når Smallville så på Lana etter ballet, skal ikke si dette helt sikkert.. Men det jeg husker fra teksten var noe sånt som

 

"You're the one I want, you're the one I want to spend my life with"

Er ikke helt sikker though..

5943956[/snapback]

 

 

Wild guess: Daniel Bedingfield "If you`re not the one"

5944045[/snapback]

Lifehouse - Everything

 

CDen den sangen kommer fra er helt konge forresten, jeg har mye Lifehouse :D

 

-Heiper-

Lenke til kommentar
peiling på ka den sangen så går på radioen av å te hette.. puff daddy - i'll be missing you melodien.. men ei jenta så synge?

5945386[/snapback]

 

Puff Baddy har jo rappa melodien av The Police iallefall, hvis det skulle hjelpe noe.

Sangen heter originalt "Every breath you take"

Lenke til kommentar

En sang hvor det:

 

- i refrenget blir gjentatt to ganger på slutten av det (refrenget) : "How do I get to a loooove" eller noe slikt...

 

- I starten er det litt pianospilling.

 

- Starten går nogenlunde slik: "I am sitting around the clock, waiting for the room b*tch dog"

 

 

Noen ide??!! :hmm:

 

Takker for svar:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...