Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sett den musikkvideoen hvor en gutt går ut av huset med et rullebrett, og finner en slags bit av en knust cd? Så kjører han rullebrett og møter andre folk på rullebrett og så møter de jenter og så finner de en hel haug av knuste cder som lyser opp når de blir lommelyktet.

 

 

Dette høres ut som en historie jeg kunne skrevet i tredjeklasse, poenget er at jeg har prøvd å finne den sangen i to dager nå uten hell. Ble spilt på MTV for noen dager siden.

 

 

---

 

 

Lurer forøvrig på om noen husker at Jack Donaghy i 30 Rock sang en sang i en episode en gang. Sto ved siden av et piano og sang, rimelig sikker på at det var i en slags Princeton middag. Kommer ikke på hva sangen heter, men det er en nokså gammel klassisk sang.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ingen av de låtene spm er listet opp som du er på jakt etter. Men er det ny listepop, vil den nok bli spilt i radioen flere ganger. Men var dette en rolig, låt, var det trøkk i den? Noen ganger kan det høres ut som det er ei jente/dame som synger, men det kan også være en mann som synger lyst!

 

Jeg er usikker på om det var denne eller forrige ukes "top 30" liste de spilte.

Venter til jeg hører den igjen i bilen en gang og forhåpentligvis kan soundhounde den.

Lenke til kommentar

Artist : Dame...muligens norsk

Genre : Pop...minner litt om Dido i stilen ?

 

Hun synger om (på engelsk) om at "I am over you, but, now you are interested in me" - muligens et ironic inn i mellom der...

 

Poenget med sangen er at hun har vært interessert I han, uten at dette har vært gjensidig (?) men nå som hun er "over han" er det plutselig han som har fått interessen...tror jeg :)

Lenke til kommentar

Hva heter sangen der lyden fra denne sangen er hentet fra?

 

http://www.youtube.com/watch?v=T-8c6IAneZI

 

Altså jeg er ikke på jakt etter orginal versjonen av Ladi Dadi, men denne remixen jeg linker til er veldig lik en annen sang. Jeg hadde den på spotify for noen dager siden, men har enten klart å slette den, eller så er den fjernet.

 

Jadda! Fant den! http://www.youtube.com/watch?v=xW0Eorfq-vQ

Endret av Bliv1n
Lenke til kommentar

Hørte en sang her for ikke så lenge siden.. Dene r ganske catchy, gjerne sånn man kan danse til på fest eller noe sånt, men ikke sånn overdreven typisk "clubmusikk". I sangen synger de noe som "feel we're getting older, feel we're getting younger" eller "we're getting older, we're getting younger".. Klarer ikke å huske melodien for øyeblikket. Er klar over at det er lite å gå etter, men noen som vet hvilken sang jeg tenker på?

Endret av summerlove-
Lenke til kommentar

Artist : Dame...muligens norsk

Genre : Pop...minner litt om Dido i stilen ?

 

Hun synger om (på engelsk) om at "I am over you, but, now you are interested in me" - muligens et ironic inn i mellom der...

 

Poenget med sangen er at hun har vært interessert I han, uten at dette har vært gjensidig (?) men nå som hun er "over han" er det plutselig han som har fått interessen...tror jeg :)

 

Ok, da fant jeg det ut selv - for den som måtte være interessert ; Norske Elia Ardiles, fra Mandal...med "Leaving". Veldig søt og fin låt...synes nå jeg da :)

http://www.youtube.com/watch?v=6Yh0yd_ve60

Endret av dapre
Lenke til kommentar

Jeg leter etter en sang jeg hørte senest i Holmenkollen i dag. I refrenget inngår "you look beautiful", men når jeg søker etter det på google, får jeg bare opp en sang av Chris de Burgh (som er feil sang), pluss mye annet ræl. Ved å fjerne treff med Burgh og Chris osv. kommer jeg ikke noe lengre, og jeg har prøvd en stund.

 

Jeg tviler på at dette er en veldig sjelden sang. Den er forholdsvis ny (maks 10 år gammel, sansynligvis mye yngre), og jeg vil si det er en fest sang (men tror ikke det er noe særlig techno i den). Jeg vil tro det er en kvinne som synger.

 

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Hørte en sang her for ikke så lenge siden.. Dene r ganske catchy, gjerne sånn man kan danse til på fest eller noe sånt, men ikke sånn overdreven typisk "clubmusikk". I sangen synger de noe som "feel we're getting older, feel we're getting younger" eller "we're getting older, we're getting younger".. Klarer ikke å huske melodien for øyeblikket. Er klar over at det er lite å gå etter, men noen som vet hvilken sang jeg tenker på?

 

 

?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...