Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, leter etter en sang ganske mange av de private anleggene spilte på Landstreffet i Stavanger.

 

Det var vel en techno/hiphop sang. Engelsk. Kan ha vært en remix.

 

Mannlig sangstemme hovedsaklig med innslag av en kvinnestemme i bakgrunnen. Begge engelske.

 

Har let over alt på spotify, google, youtube, lyricsøkemotorer etc.

 

Jeg har skrevet ned følgene sitat fra sangen:

 

"We have no regrets"

"Another Day"

"We gone mad"

 

Refreng:

" Im on way, Im on way....."

Lenke til kommentar

Hei!

 

Leter etter sangen som spilles i bakgrunn på dette klippet:

 

Har lagt med tidskode slik at den hopper direkte til der sangen er. Har forsøkt med Shazam og slike tjenester, men finner ikke et langt nok utsnitt uten mye hyl og skrik :p Any ideas?

Lenke til kommentar

Hei, leter etter en sang ganske mange av de private anleggene spilte på Landstreffet i Stavanger.

 

Det var vel en techno/hiphop sang. Engelsk. Kan ha vært en remix.

 

Mannlig sangstemme hovedsaklig med innslag av en kvinnestemme i bakgrunnen. Begge engelske.

 

Har let over alt på spotify, google, youtube, lyricsøkemotorer etc.

 

Jeg har skrevet ned følgene sitat fra sangen:

 

"We have no regrets"

"Another Day"

"We gone mad"

 

Refreng:

" Im on way, Im on way....."

 

Den heter Our Own Way av Klaas

Lenke til kommentar

Hei!

 

Leter etter sangen som spilles i bakgrunn på dette klippet:

 

Har lagt med tidskode slik at den hopper direkte til der sangen er. Har forsøkt med Shazam og slike tjenester, men finner ikke et langt nok utsnitt uten mye hyl og skrik :p Any ideas?

 

Buckle Up 2010 - geniAL

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg leiter en sang jeg hørte for lenge siden (snakk om et par år). Kan huske at det blir ropt: "deeeeeåå!", akkurat som fleksnes gjør! Og han synger om at han savner hjem..! Det er det eneste jeg husker! Hadde vært konge om noen hadde peiling eller bare en anelse!

 

Der satt den.. nesten! Det er lik melodi(tror jeg..?), men han synger på norsk? any idea??

Lenke til kommentar

Jeg leiter en sang jeg hørte for lenge siden (snakk om et par år). Kan huske at det blir ropt: "deeeeeåå!", akkurat som fleksnes gjør! Og han synger om at han savner hjem..! Det er det eneste jeg husker! Hadde vært konge om noen hadde peiling eller bare en anelse!

 

Der satt den.. nesten! Det er lik melodi(tror jeg..?), men han synger på norsk? any idea??

Da er det vel Bjelleklang som har gjort sin vri av låta tenker jeg. Jeg husker dessverre ikke hva de har kalt låta, skal si fra om jeg kommer på det.
Lenke til kommentar

Hørte en sang på radio norge for noen dager siden (9.5 00.01). Jeg tror det dreier seg om en sang fra 80-tallet, det er ingen synging, kun "lyder". Det er ikke "popcorn", sangen holder et lavere tempo. Jeg fikk også tatt en kort opptak (av veldig dårlig kvalitet), som jeg kan prøve å laste opp.

 

Shazam taklet lydklippet som såvidt var mulig å høre!

Jan Hammer - Crockett's theme.

Endret av Multi-Task
Lenke til kommentar

Leter etter en sang..

DJ Mangoo har en nyere versjon av den.. "Daydreamer" trur jeg det er den heter når Mangoo har den.. men skulle gjerne hatt orginalen, eller den som kom før mangoo lagde remix.. trur det var en populær sang for russen samme året som tine hadde russesangen eller noe om det kan være til hjelp...

noen som har noen ide?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...