Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte på Radio Norge her om dagen, det var en reklame for deres variasjonstelefon.

En gutt som ringer inn:

"Hei, dette er XXXX ti år fra Oslo som ringer. Jeg vil gjerne høre XXXXX med XXXXX, fordi den digger jeg sammen med fatter!"

 

Noen som har et snev av peiling på hva jeg snakker om? ^^

Lenke til kommentar

Hørte på Radio Norge her om dagen, det var en reklame for deres variasjonstelefon.

En gutt som ringer inn:

"Hei, dette er XXXX ti år fra Oslo som ringer. Jeg vil gjerne høre XXXXX med XXXXX, fordi den digger jeg sammen med fatter!"

 

Noen som har et snev av peiling på hva jeg snakker om? ^^

Ikke helt sikker, men jeg mener det er Journey - Don't stop believin'

http://open.spotify.com/track/77NNZQSqzLNqh2A9JhLRkg

Endret av arco3
Lenke til kommentar

Hei! Jeg såg på snøhulemannen på tv2 idag, og mens han satt og " digga" en sang der i den blokka så var det en sang. Noen som vet hva den heter? Va en rolig sang med en mann som sang. five thounsand miles ettellernoe... og " is it written in my face" det var de stofene som jeg fikk med meg. Noen som har peil? ;D

Lenke til kommentar

Hørte en sang på P3 tidligere i dag som jeg gjerne skulle likt å vite navnet til! Har gått gjennom P3 sin topp 100 spilleliste på spotify, sangen var ikke der.

 

Er ikke så flink til å forklare sanger.. men var i hvertfall en instrumental sang, med ganske rask rytme og kraftig beat, var en slags dance/techno/trance sang, hørtes ut som en noe eldre sang egentlig. Hørte ingen vokaler i sangen, og den minte egentlig litt som om det skulle være en sang til et spill. Vet det er utrolig lite å gå på, men den er ikke på topp 100 P3 lista, og jeg har hørt den flere ganger på radoen.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar

hva heter denne sangen ??¨

 

 

 

Fra første posten i tråden som du jo selvfølgelig har lest før du i det hele tatt poster:

 

Ny og viktig: På Youtube kan du ofte finne navnet på sanger i kommentarene under videoen.

 

 

Første kommentaren under videoen på youtube:

Hello people! We're glad you like the song, but unfortunately it's not available in full version. (At least not yet.) The short clip is produced for this commercial by Mr Pedro. More from Mr Pedro on myspace

 

og andre

 

Hello everyone, I can inform you that the track heard in this clip was made my Mr Pedro. Unfortunately the song is not yet available as a full-length track, but it is on its' way. I will add a comment as soon as the track has been released. Meanwhile, go to Mr Pedro's myspace for other gems.

Lenke til kommentar

Hørte en sang på P3 tidligere i dag som jeg gjerne skulle likt å vite navnet til! Har gått gjennom P3 sin topp 100 spilleliste på spotify, sangen var ikke der.

 

Er ikke så flink til å forklare sanger.. men var i hvertfall en instrumental sang, med ganske rask rytme og kraftig beat, var en slags dance/techno/trance sang, hørtes ut som en noe eldre sang egentlig. Hørte ingen vokaler i sangen, og den minte egentlig litt som om det skulle være en sang til et spill. Vet det er utrolig lite å gå på, men den er ikke på topp 100 P3 lista, og jeg har hørt den flere ganger på radoen.

 

Hvis du husker ca klokkeslett, finner du også ut hvilket program det var som spilte låta.

Spillelistene til hvert enkelt program er her: Link

Lenke til kommentar

Meg igjen!

En ganske hard nøtt her..

Hørte en sang på radioen i dag, den hørtes ut som noe fra Dire Straits, men fant ikke noe fra dem..

"Sangen", som egentlig kun er en instrumental, Har ikke annet enn en enkel xylofon (evt sånn lange jernrør som henger fra taket lol?), eller keyboard OG gitar som takt. Det eneste konkrete jeg husker fra musikken var at xylofon-, rør-, eller keyboardtakten gjentas noen par ganger (6-7 takter?) i løpet av sangen, mens gitaren spiller i "litt heavy stil". Denne sangen er veldig kjent!! Jeg har hørt den mange ganger på radio, men aner ikke hva den heter.

 

*Lurer også på hva pianomusikken i reklamen til Storm Chasers på Discovery Channel heter.

takk

Lenke til kommentar

Meg igjen!

En ganske hard nøtt her..

Hørte en sang på radioen i dag, den hørtes ut som noe fra Dire Straits, men fant ikke noe fra dem..

"Sangen", som egentlig kun er en instrumental, Har ikke annet enn en enkel xylofon (evt sånn lange jernrør som henger fra taket lol?), eller keyboard OG gitar som takt. Det eneste konkrete jeg husker fra musikken var at xylofon-, rør-, eller keyboardtakten gjentas noen par ganger (6-7 takter?) i løpet av sangen, mens gitaren spiller i "litt heavy stil". Denne sangen er veldig kjent!! Jeg har hørt den mange ganger på radio, men aner ikke hva den heter.

 

*Lurer også på hva pianomusikken i reklamen til Storm Chasers på Discovery Channel heter.

takk

Denne?

http://open.spotify.com/track/45r7mbXRbpFAYZavAoX6tk

 

Jan Hammer - Crockett's Theme.

 

Den er en gjenganger på P4 ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Meg igjen!

En ganske hard nøtt her..

Hørte en sang på radioen i dag, den hørtes ut som noe fra Dire Straits, men fant ikke noe fra dem..

"Sangen", som egentlig kun er en instrumental, Har ikke annet enn en enkel xylofon (evt sånn lange jernrør som henger fra taket lol?), eller keyboard OG gitar som takt. Det eneste konkrete jeg husker fra musikken var at xylofon-, rør-, eller keyboardtakten gjentas noen par ganger (6-7 takter?) i løpet av sangen, mens gitaren spiller i "litt heavy stil". Denne sangen er veldig kjent!! Jeg har hørt den mange ganger på radio, men aner ikke hva den heter.

 

*Lurer også på hva pianomusikken i reklamen til Storm Chasers på Discovery Channel heter.

takk

Denne?

http://open.spotify.com/track/45r7mbXRbpFAYZavAoX6tk

 

Jan Hammer - Crockett's Theme.

 

Den er en gjenganger på P4 ihvertfall :p

 

Ja! Det stemmer! Som alle andre i kommentarene på youtube har jeg lett etter denne sangen lenge! takk!:)

*Leter fremdeles etter den på discovery channel*

Men takk:D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...