asdp Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 (endret) Okei, blir snart gal, trenger desperat å finne ut hva dette er... har ikke så mye, men håper noen skjønner hvilken sang jeg mener: Sangen er på engelsk og ble spilt en del på radio for noen år siden (kanskje 5-6). Den handler om et par som prøver å komme seg ut av en by, de prøver bla.a. i bil, men den får motorstopp, og i luftballong, men den faller ned... Trodde at versene startet med "The first/second/third time we tried to leave this town" eller noe lignende, og at refrenget inneholder "Baby you and me" - men klarer ikke å finne noen sanger med denne teksten. Tror muligens at den heter "We have got nothing and we are not going nowhere" - noe som ligner hvertfall. Endret 3. mars 2010 av asdp
Magronmhr Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Noen som vet hva bakgrunnssangen heter? OK Go - Here it goes again
hyp3z Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Trenger hjelp til å navngi en sang. Refrenget tror jeg går noe sånt som "Standing on the frontliiiiiiine(?)" Er en rocka låt, gutt/mann som synger, tror den er fra 90-tallet en gang. Ære og berømmelse til den som finner det ut
Sondre Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Trenger hjelp til å navngi en sang. Refrenget tror jeg går noe sånt som "Standing on the frontliiiiiiine(?)" Er en rocka låt, gutt/mann som synger, tror den er fra 90-tallet en gang. Ære og berømmelse til den som finner det ut ?
Glassflasken Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Ssen3jyfR2Y bruttern min synger litt på denne xD hvilken sang er det? det er metal/rock greie
Elvorn Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Har lenge lurt på hva sangen i dette klippet heter. Noen som vet?
Dumrian Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Lurer på hva sangen som er i en eller reklame på TV for tida heter. Den går noe lignende: "...and I said Mmmm, mmm mmm..." Rolig og lett sang, mannlig vokalist, lett gitarspill i bakgrunnen om jeg husker riktig.
Aarstad1 Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Hei, noen som vet hva sangen i den nye paradise hotel reklamen heter? takker på forhånd.
Sondre Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Lurer på hva sangen som er i en eller reklame på TV for tida heter. Den går noe lignende: "...and I said Mmmm, mmm mmm..." Rolig og lett sang, mannlig vokalist, lett gitarspill i bakgrunnen om jeg husker riktig. Nå har ikke jeg sett reklamen, men kan det være Dave Sheehan med It's A Long Way From What Cheer To Buffalo Center?
hyp3z Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Trenger hjelp til å navngi en sang. Refrenget tror jeg går noe sånt som "Standing on the frontliiiiiiine(?)" Er en rocka låt, gutt/mann som synger, tror den er fra 90-tallet en gang. Ære og berømmelse til den som finner det ut ? Nei det var ikke den
Glassflasken Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Ssen3jyfR2Y bruttern min synger litt på denne xD hvilken sang er det? det er metal/rock greie Bumper denne .. Jeg må ha svaret.. Sangen blir ofte brukt i filmer med trynning. Har blitt brukt i en backflip fail film
Analmeth Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Er det denne? http://www.youtube.com/watch?v=2H5uWRjFsGc&feature=fvst
Glassflasken Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 kan du skrive navnet på sangen her. Flashen min klikka.. Kan noen skrive navnet på den her ?
Glassflasken Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 kan du skrive navnet på sangen her. Flashen min klikka.. Kan noen skrive navnet på den her ?
Sondre Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Er det noen som vet hvor jeg har hørt før? Det kan ha vært i en film eller i en serie eller hvor som helst. Alt jeg vet er at jeg har hørt den før!
hyp3z Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Trenger hjelp til å navngi en sang. Refrenget tror jeg går noe sånt som "Standing on the frontliiiiiiine(?)" Er en rocka låt, gutt/mann som synger, tror den er fra 90-tallet en gang. Ære og berømmelse til den som finner det ut ? Nei det var ikke den Brukte SoundHound app'en på iPhone til å nynne melodien og jommen sa jeg smør; "Lit - My worst enemy". Jeg bommet ganske så mye på teksten :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå