Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hvilken låt denne er mikset med? Er temmelig sikker på at jeg har hørt den delen mellom 2:02 og 2:30 i en annen låt. Eller noe som ligner veldig ihvertfall.

 

Spotify-lenke om noen foretrekker det. Hvis du ikke gidder å klikke på noen av lenkene så er det snakk om "Andrew Spencer - Video Killed The Radio Star (Picco Elektro Remix)"..

 

Ikke originalen til Buggels du tenker på, men bassgangen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har peiling på hvilken låt denne er mikset med? Er temmelig sikker på at jeg har hørt den delen mellom 2:02 og 2:30 i en annen låt. Eller noe som ligner veldig ihvertfall.

 

Spotify-lenke om noen foretrekker det. Hvis du ikke gidder å klikke på noen av lenkene så er det snakk om "Andrew Spencer - Video Killed The Radio Star (Picco Elektro Remix)"..

Minner en del om Where's Your Head At? av Basement Jaxx.

Lenke til kommentar
Ikke originalen til Buggels du tenker på, men bassgangen?

Ja, selvsagt. Spesifikt den delen mellom 2:02 og 2:06.

 

Minner en del om Where's Your Head At? av Basement Jaxx.

 

Nja, ihvertfall ikke den jeg tenkte på, men takk for forslag uansett :)

 

Godt mulig den låta jeg er ute etter foregår i hodet mitt og ikke eksisterer utenom den remixen altså, men greit å få noen som er litt mer "in to" den sjangeren enn meg til å sjekke om de drar kjensel på noe :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på hvilken låt denne er mikset med? Er temmelig sikker på at jeg har hørt den delen mellom 2:02 og 2:30 i en annen låt. Eller noe som ligner veldig ihvertfall.

 

Spotify-lenke om noen foretrekker det. Hvis du ikke gidder å klikke på noen av lenkene så er det snakk om "Andrew Spencer - Video Killed The Radio Star (Picco Elektro Remix)"..

 

 

Huey Lewis- Hip to be Square tenker jeg på ihvertfall.

 

http://www.youtube.com/watch?v=UwPGozw85ys...feature=related

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...