Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øystein Sunde har en sang om sokker: http://www.youtube.com/watch?v=fssIHRJmEmI

 

Melodien i sekund 0:37 til 0:41 (altså de to første strofene av refrenget) minner meg om en annen sang, jeg inbiller meg at det er en barnesang... Vet dere hvilken jeg tenker på?

 

 

Regner med at det er Reven på hønsejakt du leiter etter

 

http://www.youtube.com/watch?v=Kx32zJqiLz0

 

Se der ja. Takker :)

Lenke til kommentar

noe sånt:

 

im in the club man

i gotta somebody screamin

she feeling hot man

just like she got a fever

smoke along

shes burning

smoke along

she's on fire

 

 

Hørte den på American Pie: Book of love når de damene kliner på kjøpesentre.

 

 

Freddy Rawsh feat. Erick Ramon - Smoke Alarm

Endret av Mr Carter
Lenke til kommentar

Hei.

 

For en stund siden så jeg på en musikkfilm på youtube men nå finner jeg den ikke igjen.

 

Det jeg husker at det var om snus, husker ikke så mye av teksta, men husker at snusen var kronan,

 

og i filmen så ser du at han har et kjøleskap fult med denne snusen, og musikken er litt "rocka". jeg husker desverre lite..

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg sliter med å finne en sang, hoved problemet er at jeg ikke har peiling på hva de synger i teksten.

 

Det jeg husker eller tror jeg husker fra refrenget er noe alla dette:

 

"Dum Da Di Da Da Dua

Dudududu

Dum da di da da duuuhuuu

Yeah Yeah"

 

Stilen er 90talls POP og sist gang jeg hørte den virket det som at det var barn/tennåringer som sang den.

Sanger er på engelsk.

Lenke til kommentar
http://www.youtube.com/watch?v=HM3g_lQDwMM

 

Noen som har peil på hva dette er?

Ligner veldig på denne

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Den står i en av kommentarene, vet ikke om det er den. Kunne kanskje ha fulgt med til en mobil, en enkel tone eller noe.

Lenke til kommentar

Har et lite problem med å finne en sang her:\

Husker ikke noe særlig fra sangen da den bare surrer svakt rundt oppi hodet mitt.

 

Tror det er en del " Ba bababa bababababa" i refrenget og that's it av det jeg husker ;|

Det er en ganske kjapp låt og er i rock'n'roll/rockesjangeren.

Vokalisten har en ganske dyp stemme som kan minne om Vazelina Bilopphøggers:P

Lenke til kommentar
Den ligner i alle fall en del, det har du rett i, men helt samme sangen er det nok ikke.

Men det er det beste jeg har så langt :p

 

Innbiller meg å ha hørt den i en eller annen reklame eller noe sånt.

 

Den sangen går meg på nervene. Jeg finner heller ikke ut av hvem som spiller den. Du kommer ikke på hvilken reklame den ble brukt i? Tydeligvis er det mange som lurer på det samme :)

Lenke til kommentar

Dette er ikke direkte en sang, men inneholder to sanger.

Theigen har laget musikkvideo med landslaget før 2003 ses. der Mil etter mil og Optimist var med.

Er det noen som klarer å finne link/vet av link til denne? Evt. hva denne musikkvideon heter? Jeg har leitet å fant ikke. Er ikke sikkert den finnes der ute...

Mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...