Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg leter etter en sang; "here we are" synges ofte i sangen, den går på radio nå, og en er dame/jente som synger...også nåe med "holding hands" osv. Dessverre er radioen enten slått lavt eller jeg fjern når den kommer, så finner aldri ut hva den heter :p

 

Lene Marlin - here we are

 

Endret av Tufte
Lenke til kommentar

lurer på en rnb-låt. blir spilt på nrj vet jeg, men får aldri hørt artist eller tittel. To artister tror jeg. litt alá chris brown den ene som synger.

 

girl you know i miss you

 

..TROR jeg :p

 

edit: fant den. Soulja Boy ft. Sammie - Kiss Me Thru The Phone

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar
Hei!

lurer på hva sangen som spilles i reklamen til "Jon & Kate plus 8" på Discovery Channel Travel and Living.

Har vært inne på Discovery sine hjemmesider og søkt i forumer og overalt, finner den ikke!! :/

Har også søkt på andre engelske forumer men denne reklamen er ny, for andre har lett etter det samme, og fått svar, og det er ikke Beautiful Life... :(

Det er i samme musikksjanger som Coldplay, The Killers etc...

 

Takk for eventuelle svar ;)

 

edit: tror de sier noe sånn som "be(ee) strong...." deretter "be(eee) et eller annet" i refrenget...

Med høyre toner på e'en...

 

Bumper denne, den går omtrent hver eneste gang det er reklame på kanalen idag!!, cmon!!! help!!;)

 

 

kan det være MGTM - Kids?

Ja det var den, tusen takk!!! Kudos til deg for at du fant det ut!;)

Lenke til kommentar
Hørte en sang i går. Skal beskrive den så godt jeg kan. Den starter men dundrende bass, senere i sangen så er det pianospill. Så er det en som synger et par settninger, mener det var "keep it going" eller noe i den duren. Mot slutten av sangen er så det pianospill da også men da knipses det mellom hver tone fra pianoet.

 

http://www.youtube.com/watch?v=mj6M8-93doo det er ikke den sangen der.

Kanye West - Love Lockdown?

Nei, er ikke så mye tekst, er bare akkurat midt i sangen det blir sunget et par settninger. Takk for forslaget anyway^^

 

Edit: Kan si at det er en typisk sang som det er fint å danse til. veldig tydelig rytme

 

Kan det være Operate av Peaches? Det eneste jeg kommer på i hvertfall.

Lenke til kommentar

Noen som tar utfordringen?

Har en sang jeg lurer på hva heter. Husker egentlig ingenting, bortsett fra at den virket litt rolig kanskje, og at det var en mann som sang. Husker bare litt av melodien, og mener det jeg husker hørtes slik ut:

hello.mp3

 

Noen som vet? Har hørt sangen før, så den er nok litt kjent

Lenke til kommentar

Leter etter en sang jeg vil anta havner i indierock sjangeren. Den ble mye spilt på P3 i fjor sommer, og den åpner ganske intensivt på piano eller gitar. Samme melodien som i refrenget. Kvinne på refrenget som synger noe som "its not gonna be the saaaame without you. No its never gonna be the same". Teksten er mest sannsynlig ikke korrekt iom. at google ikke skjønner meg.

Lenke til kommentar

 

på den linken er det en film. Den første sangen lurer jeg svært på hva heter. Noen som vet?

 

Edit: Hvis noen vet om sanger som er like, eller kan minne om den sangeen tar jeg gjerne imot forslag:D

 

Høres ut som en eller annen østeuropeisk variant av denne. Vet ikke om det er Bay City Rollers som har originalen, for den finnes i hundrevis av utgaver, men de var i hvert fall blant de første ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Leter etter en sang jeg vil anta havner i indierock sjangeren. Den ble mye spilt på P3 i fjor sommer, og den åpner ganske intensivt på piano eller gitar. Samme melodien som i refrenget. Kvinne på refrenget som synger noe som "its not gonna be the saaaame without you. No its never gonna be the same". Teksten er mest sannsynlig ikke korrekt iom. at google ikke skjønner meg.

 

Denne ?

Lenke til kommentar
Leter etter en sang som jeg tror Kanye West har laget, med en trompet i starten og under sangen. Ganske populær, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive trompeten. Noen som vet? :)

 

 

Touch The Sky ?

Var ikke den, nei. Usikker på om det faktisk er Kanye West, men det er ihvertfall en rapper / hip-hop artist. Ubeskrivelig irriterende å prøve å beskrive trompeten i starten, for jeg tror de fleste hadde vist hvilken det hadde vært hvis jeg hadde nynnet det. Jeg tror den slutter med trompeten i tillegg, og den starter bare med trompeten også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...