Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Leter etter en sang av Dio, er ikke mye jeg kan fortelle om sangen, annet at den starter ganske dystert/skummelt, også synger han noe om ''the strange ones came'' eller noe sånt, og at alt forandret seg i det landet ''the stranges ones came'' til, eller om det var jorda, husker ikke.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ute etter navnet på en artist jeg hørte på mye i Frankrike i sommer. Tror han er fransk, men han har et veldig ikke-fransk navn. Kunne høres ut som et norsk, evt skandinavisk, navn om jeg ikke tar helt feil. Mulig dette blir litt vanskelig. hehe

 

 

EDIT: Kom på at han i musikkvideoen til en av sangene sitter og ser inn i kameraet mens det blir helt noe melk eller yoghurt over han. :p

 

 

EDIT2: Fant han! Martin Solveig, og ja, han er fransk. :p Hørte han på Palais i Cannes i sommer og kom over fjorårets kalender. :D Anbefales!

 

palais_cannes.jpg

 

 

er også musikkvideoen jeg nevnte. Ser ut som fløte eller noe som blir helt over han på slutten. Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
hei,

 

i filmen Meet Dave, når han Dave er på den salsa-restauranten med en dame og sønnen hennes, og de danser. da er det et band der som spiller/synger "Un dos tres" eller "maria" eller noe sånn (sangen som Ricky Martin synger også...). jeg lurer på om dette er et ordentlig band? i såfall, er det noen som kan gi meg navnet på dem?

 

på forhånd takk..

 

 

ingen?

Lenke til kommentar

Heisann. Jeg lurer veldig på va en sang er. Jeg lurer faktisk utrulig mye, jeg vil så gjerne høre sangen igjen.

 

Jeg vet ikke mye om sangen desverre, bortsett fra at de synger på enten dansk eller svensk, klarte ikke å få det helt med meg. Men det er en party sang, hip hop liknende.

 

DongDongDongDongDong-Dong-Dong, er rytmen, værtfall i begynnelsen av riffet, og rytmen gjentar seg så og si gjennom hele sangen (De første Dong'ene før bindestreken skal være veldig rask etterhverandre.

 

De gjentar ''Kom å dans med mig, kom å dans med mig'' noe sånt noen ganger i sangen.

 

Selve beat'n i sangen er veldig røff, litt elektro liknende...

 

Vær så snil å svar. Veldig bra party sang, håper jeg får svar!

Lenke til kommentar

Hei. Det er en sang jeg er ute etter.. Kan ikke så mye av den, men veit at det er "tekno"-aktig og at det er manlig vokalist;O

 

Eneste jeg husker er refrenget, hvis man kan kalle det. øh, ØH, øh, ØH, øhøøhøhøøøøø

haha, ja det er det eneste. Er vel ikke så gammel tror jeg, spilles endel på utesteder,, generelt

Lenke til kommentar

Hei!

 

Hørte en låt på Radio Norge i dag, en gammel klassiker, høres ut som Joe Cocker som synger "Call me up, i'm the invisible man. wououoh. Call me up i'm the invisible man"...

 

tror det er "call me up" den begynner med. Har prøvd invisble man, call me up og joe cocker på spotify, men finner den ikke.... HJELp!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...