Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg trenger hjelp til å finne navnet på en sang, hørte den i dag og syns det var en bra sang men vet ikke navnet på den, i refrenget var det hele tiden: I gonna se her, tror jeg som kommer det klinge lyder etter på, noen som vet hvilken sang det er, har prøvå røkt på I gonna se her, men dårlige resultater

Lenke til kommentar

Denne var brukt som lydspor på en obskur videokompilasjon, og det har ikke lykkes meg å finne noe info om sangen i det hele tatt. Det hjelper ikke akkurat at den er på spansk.(Eller er det portugisisk?)

 

Dersom noen kjenner den igjen og kan gi meg artistnavnet, hadde det vært fantastisk, men jeg hadde vært mer enn fornøyd dersom noen som forstår språket, kunne gi meg noen tekst-strofer.

 

sang.mp3

Lenke til kommentar
Denne var brukt som lydspor på en obskur videokompilasjon, og det har ikke lykkes meg å finne noe info om sangen i det hele tatt. Det hjelper ikke akkurat at den er på spansk.(Eller er det portugisisk?)

 

Dersom noen kjenner den igjen og kan gi meg artistnavnet, hadde det vært fantastisk, men jeg hadde vært mer enn fornøyd dersom noen som forstår språket, kunne gi meg noen tekst-strofer.

 

sang.mp3

Du burde prøve å bruke Tunatic. http://tunatic.en.softonic.com/

 

Jeg har ikke noe mikrofon tilkoblet pc'n akkurat nå, hvis ikke skulle jeg hjulpet deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...