Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hørte en sang på trance-streamen til Digitally Imported i dag, den hadde en kvinnevokal som sang noe slikt:

"Come and catch me baby", mens baby var dratt ut ca slik: "baaaaby

 

Noen som vet hva den heter? Det skjedde noe i dag som gjør at den er litt spesiell... :p

kan være noe med E-Rotic de har mye sånn "baby" og alle sånne ord er dratt ut .. :D

Lenke til kommentar
Har en Dimmu Borgir sang, men jeg vet ikke hva den heter. Er det noen som vet hva den heter hadde det vært fint.

Har laget et lite klipp fra begynnelsen, som ikke er særlig stort.

Ingen som vet?? :dontgetit:

Sikker på at det er Dimmu Borgir? Det kan hende det er Old Man's Child. (Mange av medlemmene i Dimmu er også i Old Mans Child.)

Lenke til kommentar
Jeg hørte en sang på trance-streamen til Digitally Imported i dag, den hadde en kvinnevokal som sang noe slikt:

"Come and catch me baby", mens baby var dratt ut ca slik: "baaaaby

 

Noen som vet hva den heter? Det skjedde noe i dag som gjør at den er litt spesiell...  :p

kan være noe med E-Rotic de har mye sånn "baby" og alle sånne ord er dratt ut .. :D

E-Rotic lager vel musikk med mye høyere partyfaktor enn den sangen jeg snakker om. Dessuten er vel ikke E-Rotic direkte trance heller... Så nei, det var ikke det.

 

:hmm:

Lenke til kommentar

Hei!

Leiter etter en sang fra den geniale filmen Wild At Heart.

Den er ca midt i, rundt 54 minutt inn i filmen, og de kjører på vei til California.

Alt man hører av sangen er en melodi, som jeg veit jeg har hørt før, men klarer ikke å finne ut hvilken...

Har sjekka soundtracket, men kan liksom ikke huske at jeg fant den der heller...

 

 

Edit: Fant den der likevel :blush:

Chris Isaak - Wicked Game

 

Hadde hørt den før, bare da var det HIM's versjon:P

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...