Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?

Mvh

Marius

Fant det ut nuh, vet ikke om du har funnet den alt men..

 

lilyjets - going blind

Endret av Stine
Lenke til kommentar

Hei

For ikke mange dagene siden hørte jeg så vidt på en sang som liknet veldig på delene på tonene i austin powers sangen. Bare at den hørtes mye mer "pimpa" og hip hop aktig. De rapper i sangen. Anyone knows?

 

En annen sang jeg leter etter er denne:

For en stund siden så hørte/så jeg en sang som var drit kul på mtv. Det er en rappe sang. Musikkvideoen er om en malingsbokser. Under musikkvideoen ser man også masse tagging på gatene og rundt omkring. Helt på slutten ser man en slags trailer med en stor malings boks på. En annen ting som skjer på slutten er at alle malingsboksene samler seg. De går på rekke og rad. Selve sangen har mye gitar under hele sangen. Refrenget synger/rapper de slik slik: "pa-pa-pa-pa-pa-parapapa"... noe i den dure thumbup.gif Tror sangen er litt gammel /ca 7-8 månder. Har hørt den noen ganger på radio også.

Lenke til kommentar
En annen sang jeg leter etter er denne:

For en stund siden så hørte/så jeg en sang som var drit kul på mtv. Det er en rappe sang. Musikkvideoen er om en malingsbokser. Under musikkvideoen ser man også masse tagging på gatene og rundt omkring. Helt på slutten ser man en slags trailer med en stor malings boks på. En annen ting som skjer på slutten er at alle malingsboksene samler seg. De går på rekke og rad. Selve sangen har mye gitar under hele sangen. Refrenget synger/rapper de slik slik: "pa-pa-pa-pa-pa-parapapa"... noe i den dure thumbup.gif Tror sangen er litt gammel /ca 7-8 månder. Har hørt den noen ganger på radio også.

Promoe - These Walls..

 

er ganske sikker på denne.

 

Musikkvideo

Lydklipp

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Lurer veldig på hvem som har originalen til "I will survive".

Har hørt mange coverversjoner, men ikke originalen. Tror den synges av en dame...

 

Cakes coverversjon sparker rumpe, btw ;)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Gloria et eller annet tror jeg har orginalen.

Thanks :yes:

Får søke litt rundt etter "i will survive gloria"

 

EDIT: Fant det. Gloria Gaynor heter hun.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

noen som har denne, er en punk-rock aktig sang jeg tror heter "into deep", men er litt usikker..

 

hvis dere tar turen til http://www.heavy.com/

og klikker på "teeny weeny lindsay bikini" og overlever reklamen hører dere sangen som et soundtrack til den heller skuffende videoen..

 

teksten går noe sånn som "cuz i'm into deep, and i try to keep .... in my head .. instead of going under"

 

 

ville overraska meg om ikke tittelen var "into deep", men hvilket band er dette?

 

på forhånd takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...