Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?

Mvh

Marius

Noen som vet??

Mvh

Marius

Lenke til kommentar
Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?

Mvh

Marius

Noen som vet??

Mvh

Marius

Denne gangen er jeg adskillig sikrere enn ved forrige forslag; Lilyjets - "Going blind" :)

Lenke til kommentar
Hørte akkurat en sang på Power hit radio.. Var rock, ei jente.. Sang: Im going under, im going blind.. og noe med my sweet divine.. Har søkt på både My sweet divine og im going blind.. fant ikkeno!! noen som veT?

Mvh

Marius

Noen som vet??

Mvh

Marius

Denne gangen er jeg adskillig sikrere enn ved forrige forslag; Lilyjets - "Going blind" :)

Tusen takk!!!! :w00t::thumbup: Leita etter den en stund nå :)

Mvh

Marius

Lenke til kommentar
Tusen takk!!!! :w00t::thumbup: Leita etter den en stund nå :)

Mvh

Marius

Hvor fant du en åpen platebutikk på denne tiden av døgnet? :p

 

Låta i Kanal 24-filmen med mekanikeren...ligger under en bil og klasker føttene mot hverandre i takt med den instrumentale musikken. Vanskelig å beskrive utover dette, men altså typisk radiopop. Andre låter i samme reklamefilm er Scissor Sisters "Laura" og The National Banks "Tolerate". Noen? :)

Lenke til kommentar
setter opp flyers og gir ut osv også kommer det masse damer til ett studio også kommer det en pizza kar også blir de henta av mora på slutten som aner ingenting?

akkurat den

Owner of a lonely heart, en ny remix av den

Aha, da vet jeg hvilken det er :) Max Graham vs Yes - Owner of a lonely heart :)

Lenke til kommentar
Låta i Kanal 24-filmen med mekanikeren...ligger under en bil og klasker føttene mot hverandre i takt med den instrumentale musikken. Vanskelig å beskrive utover dette, men altså typisk radiopop. Andre låter i samme reklamefilm er Scissor Sisters "Laura" og The National Banks "Tolerate". Noen? :)

Er det mulig å se reklamen på nett? Husker du evt noe tekst? Jeg trenger litt mer for å hjelpe deg :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...