Gå til innhold

Stopp Muslimsk Skole i Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten må da alle stoppes eller ingen, slik er det faktisk i et sekulært samfunn... Er heller ingen fan av skoler som lærer bort at bronsealder påstander en noen sannhet, men enkelte ønsker jo å bli løyet til og lurt så da er det jo deres valg...

Problemet er at det ikke er deres valg, det er foreldrenes valg.

Lenke til kommentar

 

Enten må da alle stoppes eller ingen, slik er det faktisk i et sekulært samfunn... Er heller ingen fan av skoler som lærer bort at bronsealder påstander en noen sannhet, men enkelte ønsker jo å bli løyet til og lurt så da er det jo deres valg...

Problemet er at det ikke er deres valg, det er foreldrenes valg.

 

Vet... Og ungene kommer neppe til å takke sine foreldre for at de sende dem til ignoranse og overtro, tvert i mot... Foreldre kan ikke kjempe mot informasjon i dag, unger finner det og stiller spørsmål... Og godt er det og nåde den forelder som ikke kan svare....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet... Og ungene kommer neppe til å takke sine foreldre for at de sende dem til ignoranse og overtro, tvert i mot... Foreldre kan ikke kjempe mot informasjon i dag, unger finner det og stiller spørsmål... Og godt er det og nåde den forelder som ikke kan svare....

Alternativt kommer de jo til å utsette sine egne barn igjen for ignoranse og overtro..
Lenke til kommentar

Så lenge KrF har fått på plass at Kristendom igjen skal være en del av offentlig skole må da Muslimene få lov til å lage sitt eget alternativ. Det er langt i fra ideelt, men skal vi på liv og død hjernevaske våre barn med kristne eventyr må da muslimene få lov til det samme...

Endret av Elgen-Hansi
Lenke til kommentar

Jihadister? Hva er det? Et av de rare begreper funnet av vestlige "inntellektuelle" for å gruppere muslimer i verden?

 

Hvis ikke skolen lærer barna å følge Usama Bin Laden, eller noe annet sinnssykt, da er det ingen grunn til å ikke tillate muslimsk privat-skole i Norge.

Endret av Mann24
Lenke til kommentar

Hvor DU vil trekke grensen for hva som er sinnssykt?

 

Jeg tror ikke de forsvarer kjønnslemlestelse, angripe folk, eller at jorda er flat på skolen,

 

Jeg tror staten har kontrollert innholdet på privat-skolen, hvis ikke, så vil de gjøre det.

Norge vil ikke tillate utdanning av Talibanere. Og nei, ikke alle muslimer er Talibanere.

 

 

Så vidt jeg har forstått ut av det jeg har lest på nyhetene, så er det bare forskjell på "RLE" faget, der de kan lære mer om Islam, og kanskje mindre om kristendommen eller etikk.

 

En annen forskjell er at de lærer Arabisk språk.

Endret av Mann24
Lenke til kommentar

 

Jihadister? Hva er det? Et av de rare begreper funnet av vestlige "inntellektuelle" for å gruppere muslimer i verden?

Tror du seriøst at vestlige "intellektuelle" ser på alle muslimer om jihadister??

 

 

Nei. Det er ikke det jeg mente. Jeg har brukt ordet "gruppere", så jeg mente ikke alle muslimer men noen muslimer blir sett som "jihadister".

 

Jeg kjenner ikke til "intellektuelle" som har brukt ordet "jihadister", så det kan være feil av meg å skrive det. Men på noen vestlige aviser ble ordet "jihadister" brukt om noen muslimer.

Endret av Mann24
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Bruker-95147

Dette vil bare føre til segregasjon og flere jihadister. Blir nå bare utrivelig for alle.

 

 

Det fører til segregasjon og flere jihadister hvis bare nok folk vil det nok, og ha man bestemt seg på forhånd, kalles det "selvoppfyllende profeti"

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg ønsker ikke muslimske skoler i Norge, men ser ingen måte å forby dem.

 

Jeg tror ikke samfunnet er modent nok til å forby religiøse skoler.

 

Kan du fortelle meg hva du legger i dette? det er ett hårfint skille mellom "modent nok" og "forråtnelse", så jeg håper du kan være tydelig og presis ..!?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...