Gå til innhold

Spotify Connect ( Styre Spotify på Pc med Mobil )


Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noken kunne hjelpe meg med eit problem eg har stussa litt på, det gjelde kordan en får styrt Spotify fra mobil til pc og så høre fra Logitech z906 anlegget mitt på rommet, menst en sitte ute og sola seg/ fest elns. Eg veit at en kan koble og styre andre mobila med hjelp av ''Spotify Connect'' på samme Spotify bruker, men korleis en skal få det til med pc får eg ikkje til, for det er ingen ''enhet'' å koble til.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei, lurte på om noken kunne hjelpe meg med eit problem eg har stussa litt på, det gjelde kordan en får styrt Spotify fra mobil til pc og så høre fra Logitech z906 anlegget mitt på rommet, menst en sitte ute og sola seg/ fest elns. Eg veit at en kan koble og styre andre mobila med hjelp av ''Spotify Connect'' på samme Spotify bruker, men korleis en skal få det til med pc får eg ikkje til, for det er ingen ''enhet'' å koble til.

 

Tror ikke det er støtte for det enda. De jobber nok med det. Har tittet mye på dette selv, men ikke funnnet en løsning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Synd det ikke er mulig å gjøre direkte med et produkt fra Spotify, enda... Må si at jeg ikke er veldig fan av brukergrensesnittet på Sonos. Ikke forsøkt Bluesound.

Bluesound implementerte i dag Spotify Connect. Da trenger du ikke forlate Spotify for å bruke Bluesounden.
Lenke til kommentar

 

Synd det ikke er mulig å gjøre direkte med et produkt fra Spotify, enda... Må si at jeg ikke er veldig fan av brukergrensesnittet på Sonos. Ikke forsøkt Bluesound.

Bluesound implementerte i dag Spotify Connect. Da trenger du ikke forlate Spotify for å bruke Bluesounden.

 

Kult :) skal ta en titt

Lenke til kommentar

 

 

Du må bruke Sonos Connect eller Bluesound Node. Dette kobles til stereooppsettet ditt, og du styrer lyden via telefonen.

Huh, noke anelse om kor eg får kjøpt sånt? Hadde vært veldig kjekt å hatt på sommeren :)
Sonos får du kjøpt over alt. Du får også begge deler hos hifi klubben.
Lenke til kommentar

 

 

Du må bruke Sonos Connect eller Bluesound Node. Dette kobles til stereooppsettet ditt, og du styrer lyden via telefonen.

Huh, noke anelse om kor eg får kjøpt sånt? Hadde vært veldig kjekt å hatt på sommeren :)
Sonos får du kjøpt over alt. Du får også begge deler hos hifi klubben.

 

Har du noke gode forslag på ka og kor eg kan kjøpe? F.eks Komplett og noke som er greit til bruk. Trenge ikkje vere alt for dyrt.

Lenke til kommentar

 

 

Spørs jo hva det skal brukes til.

Ja, til å styre musikken på anlegget trådløst.. sånn at eg kan spele av på rommet mitt og styre musikken nede på verandaen med mobilen.

Få deg en Bluesound Node du :)

Ja, kan kjøpe meg en om det er de som trengst ;) men håpte kanskje du hadde noke forslag om kor eg kunne få taki i de eg trengte.

Lenke til kommentar

Blåtann er ikke en fullverdig løsning hvis man vil ha god lydkvalitet. AirPlay glemte jeg.

 

Jeg har sammenlignet lydkvaliteten via kabel, blåtann og AirPlay både fra iPad og Android (både nettbrett og telefon) opp mot det samme anlegget (NAD C356BEE + Dali Consept 2). Da opplevde jeg at at lydkvaliteten bluetooth var bedre enn både AirPlay og kabel.

 

edit: leif

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...