Jump to content

seb1

Medlemmer
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 :)

About seb1

  • Birthday 09/01/1996

Profile Information

  • Kjønn
    Mann
  1. Må jo glise litt sjøl, Batteriet står orginalt inn under bagasjerommet og det er jo veldig gunstig med tanke på beskyttelse av batteriet for salt, kulde osv.. Er også kort veg for å koble enten hengerfeste kontakt, anlegg og div.. koble til lading kan en gjere i motor rommet uansett Den lille forsterkeren var det IceAudio som anbefalte meg til sub pakken og den fekk eg med god rabatt også. Har tråssalt brukt mangen tusen på en splonka ny bil, felga til 20k ca og diverse styling.. så kontoen begynne å bli sårbar Ser ut som mobilen min er klar for utskifting også.. men om du har en bedre løsning en CPU kjøler på en forsterker så er eg interresert Var igrunn berre en tanke eg hadde då eg ikkje fant noke konkret kjøling til forsterkera andre plassa etter å ha små leita litt.. Kan vell kanskje koble seg inn på tenningstrøm slik at vifta ikkje trekke strøm..
  2. Tenkte vell heller en overgang sånn at 4 kontakta blei til 2, altså pluss og minus og så lodde seg inn der Kabling altså. Om ledninga til vifta er 4 kontakta så skulle eg hatt adapter, men om den er 2 kontakta (+ og - ) så kan eg legge på meir kontakt og koble meg til en slags resistor og så mot batteriet? evt koble seg inn på styrestrøm til forsterker/radio på bilen? men med en overgang
  3. Ja, selfølgelig.. hehe Når de gjelde den biten med å redusere spenninga? finst de justerbar brytar for det som går an å modifiserast til? og går de an å få tak i eit slags adapter som en kan koble vifta lettare til på? Om de er 4 kontakt punkt er de litt værre å lodde antar eg? Finst det justerbar resistor av noke slag? eller noken fornuftig måte å lodde på en vanlig resistor? evt kor stor?
  4. Litt av poenget var å ha anlegget sjult så eg fekk meir nytte ut av plasse og at ting sku sjå fint ut.. No ser de jo strøkent og ryddigt ut. Har forska litt på det med anlegget og at det spela best lydmessig om det ligge litt isolert.. Når eg kjørte åleine trudde eg først at å sette ned sete ryggane var en god ide, men gav heller dårligare lyd. På samme måte så trur eg at når viftene ligge inn under bagasjeroms matta og isolert bak i bagasjerommet, at det ikkje blir noke problem med støy. Evt redusere amperen på viftene og koble til en bryter? Har invistert meir en nok på bilen min fortida så å kjøpe ny forsterker er uaktuelt akkurat no
  5. Det har vært eit problem at forsterkeren blei overoppheta og gjekk i beskyttelse modus ja, først var det dårlig jording som førte til tidelig varmgang, men no er det meir at eg vil kjøre anlegget over en lengre kjøretur uten at den blir så varm eg blir bekymra.. hadde en tur no nylig på 2 tima en veg, når eg skulle reise igjen etter 1 time så kunne eg kjøre anlegget ca 1 time før det gjekk i beskyttelse modus.. Eg tenke no at de sku være mulig å kjøre det lengere en det..
  6. Lure på om dette er rette forsterkeren, liknande ihvertfall. http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=17265 En resistor er nok det eg trenge. Vil gjerne at vifta skal kunne gå så normalt som muligt og ikkje brenne opp.. i og med at heile forsterkaren blir så varm en nesten brenne seg så skulle vell kjøleribbene klare å hente ut varmen der ifra om en festa dei på sidene utafor logoen til forsterkaren vell? Det er vell 4 pinner på viftene? får man eit adapter av noke slag? som man kan lodde pluss og minus på elns?
  7. Har du noke tips om eventuelle kjøleribbe og vifte som er meir tilegna forsterkaren? Ingen god ide å la vifta kjøre for fullt..
  8. Kort forklart: Sitte å fundera på tanken av å koble 2 CPU kjølera tilegna Pc, på forsterkeren til anlegget i bilen min. Kan man koble dette rett på bil batteriet? Er 12v tråssalt, berre litt usikker då eg har hatt en anna erfaring med kobling av vifte tidligare.. som du ser på bildet er dette en sub som ligger under bagasjeroms matta og får derfor litt dårlig kjøling/lufting fra før av. Batteriet på bilen ligger rett under forsterkeren så det ikkje er lange vegen for å koble opp. Her er link til en god kjøler eg vurdera. https://www.komplett.no/product/918598/datautstyr/pc-komponenter/vifterkjoelingvannkjoeling/cpu-luftkjoeling/be-quiet-pure-rock-cpu-kjoeler?offerId=KOMPLETT-310-918598#
  9. seb1

    Rust behandling?

    Kor effektivt er det? Om eg skal pusse opp ei godt rusta bakstilling på en bil.. kan eg då forvente at sprayen gjør all jobben? Eller bør eg vurdere sandblåsing? Skal lakkerast seinare.. mulig sprayen tar de meste, men eg må være sikker på at alt rust er tatt før eg lakkera.. og så lurer eg på middel for beskyttelse hinne og rust dreper evt etterpå og før grunninga..
  10. seb1

    Rust behandling?

    Hei, har eit bil prosjekt og lurte på om de fantes noken sikker og trygg måte til å fjerne rust på, det gjelder først og fremst understells deler.. må ikkje skade foringer! Har hørt om syrebad som kunne vært av interesse.. men for bakstillinga/travers f.eks og generelt større deler er de nok ikkje godt å komme til på samme måte. Tips og gode råd settes pris på! Tips til karosseri også? Rust dreper, grunning og gode typer kjemikalier?
  11. Er mye fint i Tyskland, spesielt i sør der det er varmt hele året. Og langt fra salt sjøluft. Ja, men noke spesielle side eg kan finne slikt på? ebay? ikkje helt sikker på kor eg skal leite
  12. Har jo ei heil helg + presenning då..
  13. Hei, har nettopp kjøpt meg barndoms drøm bil som eg vil pusse opp og få på vegen. Bilen er en Opel Calibra turbo 4x4, 204hk c20let motor.. Bilen var først lakkert/rustbehandla i 2008 og montert delevis.. Egentlig motor som ''mangla'' og det meste av dela i motor rommet. Understellet fekk eg med i bilen som ikkje er montert enda heller... og andre diverse plast deksel... Det eg har gjort med bilen så langt: Rydda alle delane ut av bilen, smørt det mekaniske og vaska noken plastdeksel.. Vaska bilen utvendig. Tatt ut seta, golvteppet og litt av nederste gummi matta for å komme til karosseriet og studere rust. Merka de var fuktig i golvet.. Har og demontert bakdeksel i bagasjerommet for å sjekke typisk ruste sted. Der var det mykje så kan kanskje rekne med å måtte sveise.. Siste eg gjore med bilen var å vaske motor rommet og stripse til med engangshanske på diverse dela som hang igjen, elektriske osv. Er ikkje like lett når eg ikkje har eit sted eg kan ha bilen på over lang tid, kan berre sette den av en hobby kveld eller ei helg. Trenge 3 mann til å dytte bilen med tanke på bakke.. Er nettopp blitt lærling som bil mekaniker. Eg trenge hjelp med tips om kordan eg skal få til prosjektet og mest det med rustbehandling. Skal eg slipe ned? kutte med vinkelsliper? sveise? ''behandling'' osv. Tenkte kanskje å ta av bak og frontfanger for å finne ut om det er meir rust og evt komme til lettare først. Etterpå gjenstår det egentlig å starte på rustet, kanskje demontere midtkonsollen med tanke på lekasje... ## topic oppdatert av ilpostino ##
  14. Her står det jo litt, sikkert lurt å bruke luft og ja http://www.teknofil.no/artikler/paa_tide_aa_rengjore_pc-en/87851
×
×
  • Create New...