Gå til innhold

Aprilfest 2014 - Linepusle - En ny vår


Anbefalte innlegg

Takk for fine tilbakemeldinger! Jeg startet påsken med hekseskudd, så det blir lite fotografering og lite sitting ved PC, men skal se hva jeg får til...

 

Bilde preget av mangel på egen mobilitet, og et par dager på etterskudd:

 

15. april: Ny vår for Viggo, eller i alle fall pelsen, Eller: "Ikke plag meg!"

 

1/60s, f/7.8, 50 mm, ISO 400:

 

post-259403-0-69321400-1397756734_thumb.jpg

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for fine tilbakemeldinger! Jeg startet påsken med hekseskudd, så det blir lite fotografering og lite sitting ved PC, men skal se hva jeg får til...

 

Bilde preget av mangel på egen mobilitet, og et par dager på etterskudd:

 

15. april: Ny vår for Viggo, eller i alle fall pelsen, Eller: "Ikke plag meg!"

 

1/60s, f/7.8, 50 mm, ISO 400:

 

attachicon.gifViggovask.jpg

 

 

For en fin katt !

Lenke til kommentar

hehe..jeg får virkelig "leave me alone" vibber ved å se på bildet av katten. søtas. god bedring til deg :)

 

Takk, Viggo er en katt med karakter!

 

 

Takk for fine tilbakemeldinger! Jeg startet påsken med hekseskudd, så det blir lite fotografering og lite sitting ved PC, men skal se hva jeg får til...

 

Bilde preget av mangel på egen mobilitet, og et par dager på etterskudd:

 

15. april: Ny vår for Viggo, eller i alle fall pelsen, Eller: "Ikke plag meg!"

 

1/60s, f/7.8, 50 mm, ISO 400:

 

attachicon.gifViggovask.jpg

 

 

For en fin katt !

 

 

Takk!

 

Får assosiasjoner til den gamle sangen 'Katta vår er gatas skrekk'.

God bedring med ryggen!

 

Takk, takk! Viggo er ganske ufarlig, men han sier jo fra slik bare en katt kan!

 

Den var blank og grå - visste ikke du hadde denne.

 

Viggo er fast innventar.

Lenke til kommentar

18. april.

 

Takk til alle som har kommentert og takk for omtanken mht. ryggen. I dag har jeg faktisk vært ute en tur! Det går framover, og i oppreist stilling nå. :w00t:

 

Jeg fant ikke så mange gode vårmotiver på turen min, og jeg håper ikke RandiA synes jeg hermer. :hm:

 

Ny vår for pestrot. Pene som blomster, men det blir etterhvert bare noen ENORME blader, og de sprer seg som... pesten.

 

1/200s, f/8, 35 mm, ISO 200

 

post-259403-0-37084100-1397845858_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Pen katt. :)

Liker også bildet av de røde plantene. Og hestebildet fikk meg til å tenke tilbake. Det er nok ikke mange som enda bruker hest i landbruket. De sommerene da jeg var 14 og 15 år var jeg slåttedreng hos en gammel bonde. Og han brukte hest til å kjøre inn høyet med. Fint minne. Eneste gangen jeg har hatt nærkontakt med hest over tid.

Lenke til kommentar

Flott bilde, tenkt at de gjør dette med hest og slikt - morsomt og nostalgisk

 

Artig å observere også, selv om jeg egentlig kom akkurat da hun gjorde seg ferdig. Jeg løp oppover for å få dette med meg. Hva gjør man ikke for å få et bedre bilde? (Da glemmes hekseskudd og dets like...)

 

Flott Linepusle, har du vært til alléen "vår" igjen - morsomt å ha et slikt våronn-bilde. (Om du hadde meldt fra hadde jeg kommet bort, bare latet meg i bikini i solen i dag jeg. Gikk ikke treningsturen før i kveld)

 

Latet du deg??? Høres i grunnen fornuftig ut. Jeg går jo forbi der så ofte, så det var helt tilfeldig - men i nesten rette øyeblikk.

 

Uvanlig redskap og drivkraft i dag, ja. Flott bakgrunn med de nakne trærne i silhuett.

 

Takk skal du ha. Heldig i dette tilfellet, ja! :)

 

liker 21. april :) hadde egentlig planlagt en tur tilbake til rotvoll på søndag, men så skulle jeg bare innom solsiden en liten tur...og ble værende

 

Takk! Fort gjort å "bli værende". Det kan kanskje lønne seg å vente til det blir et lite grønnskjær også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...