Gå til innhold

Aprilfest 2014 - Linepusle - En ny vår


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Katten ble meget bra. Riktig attitude :)

 

Takk, hyggelig at du synes det. Han er nå bare seg selv. Viggo, the gentle paw, for a while.

 

Cool Cat! ;)

 

Likte godt det siste bildet, harving med hest er ikke dagligdags! Veldig godt svarthvittpotensial i det bildet der!

 

Takk! Ja, han er cool, og rar og skiftende. En katt.

Du har rett i at harvebildet kan bli bra i svart hvitt. Kan jeg bytte ut her da?

 

Pen katt. :)

Liker også bildet av de røde plantene. Og hestebildet fikk meg til å tenke tilbake. Det er nok ikke mange som enda bruker hest i landbruket. De sommerene da jeg var 14 og 15 år var jeg slåttedreng hos en gammel bonde. Og han brukte hest til å kjøre inn høyet med. Fint minne. Eneste gangen jeg har hatt nærkontakt med hest over tid.

 

Takk skal du ha. Jeg er enig i at det er svært sjelden å se hest brukt aktivt i landbruk. Dette er (tror jeg) dyr som tilhører Steinerskolen på Rotvoll, og de driver smådrift og på mer idealistisk grunnlag. De har hester og de har jorder; greit å bruke dem til noe, liksom! :)

Lenke til kommentar

Utrolig flott det 14.april !! - noe av det beste jeg har sett fra det området - hmmm - var jo der i går, hadde ikke kamera med. (Syklet vel litt fort forbi også)

 

PS.Jeg ser da du har gitt Akre kommentar, Linepusle - det er noen ganger kommentarer ikke vises før man oppdaterer siden....

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Utrolig flott det 14.april !! - noe av det beste jeg har sett fra det området - hmmm - var jo der i går, hadde ikke kamera med. (Syklet vel litt fort forbi også)

 

PS.Jeg ser da du har gitt Akre kommentar, Linepusle - det er noen ganger kommentarer ikke vises før man oppdaterer siden....

 

Takk! Kom litt sent på jobben i går... Det er jo besnærende vakkert i den klare, skarpe morgenluften!

Og mht. kommentar til Akre: Jeg prøvde både i formiddag og tidligere i kveld, uten at noe hendte. Rart.

 

Meget pen speiling :thumbup:

 

Tak!

 

Pent bilde syns jeg.

 

Takk!

 

Det kunne gå inn i hvilken som helst turistbrosjyre, ja, vakker speiling.

 

Takk. Ikke den store spenningen med sånne bilder, men jeg elsker refleksjoner. :)

Lenke til kommentar

 

bildet av nidelva og lykkeporten var vakkert og flott speiling. jeg tok også turen innom bakklandet i samme området etter jobben i går, men det var ikke så mye speiling å se da :hm:

Takk! Det er ofte stillest om morgen, og da kommer jeg av og til litt for sent. :wee:

 

ja, det skjer konstant med meg oxo :p

Lenke til kommentar

Vakkert og klarvær-- nytt bybrovinkling ;)

Da må du ta turen langs Nidelven terrasse, Akre!

 

Lykkens portal, kalles det ikke det? Flott bilde, ikke sett den fra den vinkelen før på mine Trondheimsturer!

Stemmer det! Takker!

 

Flott bilde, og som Jan RH sier, uvanlig vinkel.

 

Takk skal du ha. Jeg går gangveien langs Nidelven på fine dager. Har tat drøssevis av bilder der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...