Gå til innhold

hvorfor lyver dere om ekstra ?


Anbefalte innlegg

Da dere begynte med ekstra ble det sagt at alle skulle få lov til å lese en ekstra artikkel i uken

 

senere forsvant den muligheten

Nå er det enkelte som har hevdet at man kan lese en ekstra i måneden

nå er det vel minst en måned siden dette ble endret

jeg har uansett ikke kunne lese en enste ekstra artikkel sen den endringen ble innført

så her er det tydeligvis noen som lyver

 

Det er og derfor jeg ønsker en oversikt når man faktisk får tilgang til ekstra artiklene.

og så er det et problem med at premissene for at det skal være en ekstra artikkel virker ikke helt å være i samsvar med hva man oppfatter som de riktige premissene

 

Så har må noen ordene opp

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Det stemmer at grensen nå er satt til én sak i måneden.

 

Funksjonen for å lese gratissaker er testet og skal fungere fint, men det er et godt innspill at man burde kunne se hvor mange dager det er til man kan lese neste sak. Vi skal se om vi ikke får til noe her :)

Endret av SiR0
Lenke til kommentar

Hei

 

Det stemmer at grensen nå er satt til én sak i måneden.

 

Funksjonen for å lese gratissaker er testet og skal fungere fint, men det er et godt innspill at man burde kunne se hvor mange dager det er til man kan lese neste sak. Vi skal se om vi ikke får til noe her :)

da er det jo merkelig at jeg ikke har fått tilgang på fler måneder .

det føles som om det er 3 måneder siden siste jeg kunne lese en gratis ekstra sak

 

fasiten ligger i den tiden det er siden dere innførte denne måneds kvoten og det må det da være noen måneder siden ?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

For en tid siden ble det skrevet at alle skulle få ekstra gratis en måned ( i juni)

selv om menr at det var gjort en artikkel på det så klarer jeg ikke å finne den.

 

Nå forventet både jeg og alle andre at dette skulle gjelde hele juni måned.

 

i begynnelsen fikk jeg ikke tilgang da jeg tydeligvis loget meg inn på feil måte.

men etter å ha logget meg inn på nytt fungerte det .

 

innloggingen har hele tiden vær automatisk så da bør det ikke ha skjedd noe av seg selv som gjør at innloggingen er endret

 

i dag blir jeg blokkert ute fra ekstra så da her dere tydeligvis bestem at dette likevel ikke skal gjelde for hel juni

 

Da føler man seg lurt , på lik linje med andre ting som hardware og tek.no har funne på

å lure deltageren har ikke rette måten å gjøre det på

Lenke til kommentar

For en tid siden ble det skrevet at alle skulle få ekstra gratis en måned ( i juni)

selv om menr at det var gjort en artikkel på det så klarer jeg ikke å finne den.

 

Nå forventet både jeg og alle andre at dette skulle gjelde hele juni måned.

 

i begynnelsen fikk jeg ikke tilgang da jeg tydeligvis loget meg inn på feil måte.

men etter å ha logget meg inn på nytt fungerte det .

 

innloggingen har hele tiden vær automatisk så da bør det ikke ha skjedd noe av seg selv som gjør at innloggingen er endret

 

i dag blir jeg blokkert ute fra ekstra så da her dere tydeligvis bestem at dette likevel ikke skal gjelde for hel juni

 

Da føler man seg lurt , på lik linje med andre ting som hardware og tek.no har funne på

å lure deltageren har ikke rette måten å gjøre det på

 

Hvis du betaler, så slipper du problemer. Siden du tydeligvis er litt gira på å lese extra-artikler, så er det jo bare betale de få kronene det koster? Da slipper vi sutringa di også kanskje :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

For en tid siden ble det skrevet at alle skulle få ekstra gratis en måned ( i juni)

selv om menr at det var gjort en artikkel på det så klarer jeg ikke å finne den.

 

Nå forventet både jeg og alle andre at dette skulle gjelde hele juni måned.

 

i begynnelsen fikk jeg ikke tilgang da jeg tydeligvis loget meg inn på feil måte.

men etter å ha logget meg inn på nytt fungerte det .

 

innloggingen har hele tiden vær automatisk så da bør det ikke ha skjedd noe av seg selv som gjør at innloggingen er endret

 

i dag blir jeg blokkert ute fra ekstra så da her dere tydeligvis bestem at dette likevel ikke skal gjelde for hel juni

 

Da føler man seg lurt , på lik linje med andre ting som hardware og tek.no har funne på

å lure deltageren har ikke rette måten å gjøre det på

 

Hvis du betaler, så slipper du problemer. Siden du tydeligvis er litt gira på å lese extra-artikler, så er det jo bare betale de få kronene det koster? Da slipper vi sutringa di også kanskje :tease:

 

Du bør helle fokuser å svare på det jeg spør om i sted for å være med i gjengen som skal ha betaling for alt mulig rart .

Det er en grunn til at mange holder seg unne betalingen : de fleste artiklene er dårlige.

men det får man jo ikke vite før man leser dem og da føler man seg lurt til å betal for "søppel"

uansett det var ikke fokuset

 

Fokuset dreier seg om hvorvidt hardware .no og tek.no har moral til opplyse brukeren om hva de driver med

 

Hadde man enda hat en løsning der man kunne betale for enkelt artikler.- ente man betale max 5 kr pr artikkel eller at man lager seg en liste og så betaler samlet ( og får kvantumsrabatt )

Endret av den andre elgen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

og det tror du blir godtatt når jeg både sliter med korrekturen og samtidig bor i feil ende av landet.

 

jeg er interessert i å lese skikkelige artikler ikke skrive dem

 

Feil ende av landet er ikkje noe problem. Vi har internett. Korrektur leses alltid av andre, slik var det iallefall i pcworld.

 

Du er bare interresert i å skrive rundt skrevne artikler? Eller kanskje bare klage på andres skrevne artikler, uten å ha lest så mange av dine inlegg...

Lenke til kommentar

her er det dere som begynner i feil ende

for jeg spurte hvorfor hardware ikke opplyser brukerne hvilke datoer de hadde kampanjen sin med gratis ekstra til alle.

 

Det er ikke betalingen som er problemet , for det har jeg råd til men om artiklene de kommer med er verd betalingene.

 

 

det hele begynte med 29 kr og en gratis ekstra artikkel i uken

så ble det 39 kr og 1 gratis ekstra artikkel i måneden uten at alle brukeren fikk det med seg med en gang

 

pussig nok var kvaliteten på artiklene lit bedre før ekstra ble innført

 

nå frykter man at prisen vil øke ytterligere og hvem vet kanskje man bare får lese en ekstra artikkel gratis i kvartalet ( hver 3dje måned )

 

Om none år kan det ende med at man må betale 50-60 kr i måneden og ingen gratis artikkel uten at noen kan garantere for kvaliteten

 

siden jeg leser computerwold ( abonnement ) og samtidig abonnerer på "komputer for alle" samt at jeg kjøper diverse blader i kiosken så er jeg ikke så interessert i betale for de tvilsomme artiklene under ekstra logoen

Lenke til kommentar

her er det dere som begynner i feil ende

for jeg spurte hvorfor hardware ikke opplyser brukerne hvilke datoer de hadde kampanjen sin med gratis ekstra til alle.

 

Det er ikke betalingen som er problemet , for det har jeg råd til men om artiklene de kommer med er verd betalingene.

 

 

det hele begynte med 29 kr og en gratis ekstra artikkel i uken

så ble det 39 kr og 1 gratis ekstra artikkel i måneden uten at alle brukeren fikk det med seg med en gang

 

pussig nok var kvaliteten på artiklene lit bedre før ekstra ble innført

 

nå frykter man at prisen vil øke ytterligere og hvem vet kanskje man bare får lese en ekstra artikkel gratis i kvartalet ( hver 3dje måned )

 

Om none år kan det ende med at man må betale 50-60 kr i måneden og ingen gratis artikkel uten at noen kan garantere for kvaliteten

 

siden jeg leser computerwold ( abonnement ) og samtidig abonnerer på "komputer for alle" samt at jeg kjøper diverse blader i kiosken så er jeg ikke så interessert i betale for de tvilsomme artiklene under ekstra logoen

 

Prisen øker, det gjør også lønnen din. Altså det vil ikkje koste deg noe mere i årene fremover. Du får sikkert enda mere penger til overs, selv om abb. koster mere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er argument om at prisen øker fordi man tjener mer penger i lønn et tvilsom argument

for da kan man øke prisen mere en lønnsøkningen og likevel komme unna uten mere diskusjoner

 

nå er jeg ikke sikker på hvor mange prosent lønne mig gikk opp men den har neppe gått opp 74 % slik prisen på ekstra gjorde.

joda det er bare 10 kr men likevel

Lenke til kommentar

Nå er det dukket opp enda an artikkel som tilsynelatende ( etter overskriften ) om handler datasikkerhet .

og det har dere valgt å være ekskusive bare for dem som betaler.

 

Det gjør at jeg ikke får mere respekt for arbeide som blir gjort , helle tvert i mot

Det finne en del info som alle skal ha tilgang til , slik er det bare

Hardware nettverke har bare ikke forstått det

 

Det er slikke ting som gjør at man lar seg provosere

 

på en måte så kan det virke som om dere har bestem hvor mye penger som skal inne hver måned eller uke og når det ikke er nok artikler å tjene penger på så blir alle nye artikler satt til ekstra artikler

Er det for tvinge flere til å betale eller ?

 

Man kan ikke forsett med å velge tilfeldige artikler som ekstra artikler for alle fremtid . da vil det gå galt før eller senere

Der må sette kriterier

Lenke til kommentar

Det er snakk om sikkerhet.

Alle har rett på å vite når pcen kan bli utsatt for angrep og hvilke metoder man skal bruke for å stoppe angrepet

 

Du kan ikke mene at man skal betale for slikt ?

 

Hvor står det at du har rett på dette? Står det i noen lov, eller står det kanskje i den andre elgeboken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er snakk om sikkerhet.

Alle har rett på å vite når pcen kan bli utsatt for angrep og hvilke metoder man skal bruke for å stoppe angrepet

 

Du kan ikke mene at man skal betale for slikt ?

Har mediehusene ansvar for å ta vare på min og din sikkerhet, gratis?

 

Du har ikke rett på noe som helst, og TEK har heller ikke ansvar for å opplyse noen om noe som helst.

Om du vil ha informasjonen får du nesten betale, eller finne den andre steder om det er mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...