Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Den store vasketråden


Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli lei av typens dårlige unnskyldninger for å ikke gjøre ting. Spurte i dag om han kunne skifte på senga. "Det er vanskelig for meg å gjøre det fordi jeg er så tung". Hva er det for noe?! :nei: Og det er ikke det første. "Jeg kan ikke vaske fordi jeg ikke vet hvordan jeg gjør det.". "Stekepannen spruter på meg, derfor kan jeg ikke steke mat".

 

Fortsetter det sånn får han finne seg noen andre.



Anonymous poster hash: 16319...61d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynner å bli lei av typens dårlige unnskyldninger for å ikke gjøre ting. Spurte i dag om han kunne skifte på senga. "Det er vanskelig for meg å gjøre det fordi jeg er så tung". Hva er det for noe?! :nei: Og det er ikke det første. "Jeg kan ikke vaske fordi jeg ikke vet hvordan jeg gjør det.". "Stekepannen spruter på meg, derfor kan jeg ikke steke mat".

Høres ut som en unge. Er det kjæreste du holder på med, eller spedbarn?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sex er bedre også i fast forhold, synes jeg.

 

 

Helt enig. Det blir bare bedre og bedre jo mer kjent man blir med hverandres kropper.. også er det spesielt kos hvis karen er flink til å ta diverse ''hint'' bare fra å lese kroppsspråket ditt :)

Vaske opp? Tenkte på å vaske leiligheten jeg. Har da oppvaskmaskin

Bøtte, grønnsåpe, vann, mopp, klut. Alt du trenger for å komme godt i gang.

Lenke til kommentar

Bøtte, grønnsåpe, vann, mopp, klut. Alt du trenger for å komme godt i gang.

Skeptisk på flere nivåer. Vannet og bøtta blir fort skittent, og å dra rundt med en skitten vask er jo tullete. Da må man i så fall bytte vannet i bøtta ofte. Men hvor ofte? Så snart man ser antydning til misfarging i bøttevannet? Etter? Før? Etter 5 dypp? 10 dypp? 50 dypp?

 

Er litt perfeksjonist også, så gidder ikke å gjøre ting om jeg ikke klarer å gjøre det perfekt... :p

Lenke til kommentar

 

Bøtte, grønnsåpe, vann, mopp, klut. Alt du trenger for å komme godt i gang.

Skeptisk på flere nivåer. Vannet og bøtta blir fort skittent, og å dra rundt med en skitten vask er jo tullete. Da må man i så fall bytte vannet i bøtta ofte. Men hvor ofte? Så snart man ser antydning til misfarging i bøttevannet? Etter? Før? Etter 5 dypp? 10 dypp? 50 dypp?

 

Er litt perfeksjonist også, så gidder ikke å gjøre ting om jeg ikke klarer å gjøre det perfekt... :p

 

 

Det trenger ikke å være helt klart for å være rent, hvis du ikke har støv på hjernen og ønsker å bytte så fort det blir antydning til misfargning. Min mor er en slik en :p Ha i en skvett grønnsåpe og vann, for mye såpe kan gjøre så gulvene dine blir fortere skitne igjen pga rester som er igjen. Du kan jo også gå over gulvene med såpevannet ditt for så å gå over med kun vann og en ren mopp, kanskje det blir litt enklere da?

Lenke til kommentar

Støvsug alt drittet først. Så ta å sveip over gølvet med et skaft med noe vått på enden og så finn kluten og rensk alle kriker og kroker. Bruk såpe.

 

Eller tar jeg helt feil her nå ?

Bare kjipt når man ikke har støvsuger..

 

Æsj, jeg er så rotete av meg, tror kravet til min neste date må være at han liker å rydde/vakse, ikke bare rote ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...