Gå til innhold

– Rart å få så god mottakelse og ikke selge mer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Folk vil ha competitive gaming, det spillet der er ikke i nærheten :p

Folk vil ha det som blir hypet til høye himmelen, mener du?

Ja og nei. Casuals tror jeg, uten å legge noe negativt i begrepet, styrer oftest mot spill med hyppige belønninger og som kan plukkes opp og legges bort igjen uten at det har noe særlig å si for hvordan neste økt kommer til å utarte seg.

Lenke til kommentar

 

 

Dette er første gang jeg hører om spillet og jeg er nok over gjennomsnittlig interessert i spill, så noe feil med markedsstrategien er det antagelig.

This.

Vell, til og med Nintendo hadde spilltrailer på en Nintendo Direct, VG's Level Up har snakket om spillet maaange ganger og omtrent alle norske spillnettsider har snakket varmt om spillet...

 

Kan godt være dere er over gjennomsnitlig spillinteresserte, men her har dere ikke fulgt med, rett og slett :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det spiller ingen rolle hvor bra ett spill er innen en genre jeg ikke liker.

Dette er en genre jeg ikke personlig er noe glad i, og dermed ikke kommer til å betale penger for: uansett.

 

Kanskje feilvurderingen deres rett og slett er størrelsen på spillmarkedet for denne subgenren?

Personlig er jeg svært glad i science fiction bøker, men det er jo en kjent sak at markedsmessig så er en "kjempehit" innen science fiction (så lenge det ikke blir film av det eller lignende) småtterier i forhold til mange andre genre.

 

Er det noen andre spill som ligner veldig som har solgt 10 - 100 ganger så mye?

Lenke til kommentar

Ville vanligvis ikke kjøpt dette før det var minst 66% off, men siden dette er noe så sjeldent som et bergensbasert spillselskap og de klager sin arme nød så hadde jeg ikke noe annet valg enn å støtte dem på min bittelille måte og kjøpe spillet til fullpris, ca 75kr. Har vel tid til å spille det om en 3-5 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...