Gå til innhold

er dette ett bra kort- msi geforce fx 5600 128 mb


pc`baby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått for Gainward eller Asus kort, de er produsenter man kan stole på, og kortene er meget overklokkingsvennlige.

 

Jeg vil også si at denne ATI dyrkingen har gått for langt, som mange over meg poengterer så er FX kortene supre kort de og, det er bare tull å si noe annet. For min del holder Geforce 4 Ti4200 i lange baner, og jeg er en "gamer". Spiller Mafia med full AA og beste instillinger som er mulig, (i 1280 x 1024) og det går knirkefritt!

 

Skjerp dere..

Lenke til kommentar
Jeg ville gått for Gainward eller Asus kort, de er produsenter man kan stole på, og kortene er meget overklokkingsvennlige.  

 

Jeg vil også si at denne ATI dyrkingen har gått for langt, som mange over meg poengterer så er FX kortene supre kort de og, det er bare tull å si noe annet. For min del holder Geforce 4 Ti4200 i lange baner, og jeg er en "gamer". Spiller Mafia med full AA og beste instillinger som er mulig, (i 1280 x 1024) og det går knirkefritt!  

 

Skjerp dere..

Helt enig. Sitter riktignok med et ATI 9700 Pro, men det får ikke meg til å si at nvidia lager dårlig kort fordet. Har hatt både GF2 og GF4 før, og jeg var storfornøyd. Hadde jeg ikke ødelagt mitt GF4 hadde jeg forsatt hatt det. Syns det gikk riktig så bra i spill med det kortet.

 

Jeg kjøper alltid kort etter pris/ytelse. GF2 kortet kjøpte jeg riktignok for litt over 3000kr, men det var første og siste gang jeg bruker så mye på et skjermkort. Hadde kortet i hovedmaskinen min i 2,5år, nå er det i data #2.

GF4 kortet fikk jeg for 1000-lappen og 9700 Pro kjøpte jeg for 2000Kr.

 

Neste kort lurer jeg nesten på om skal bli et Nvidia kort, bare på grunn av all denne Gude-dyrkingen av ATI som folk driver med her. Jeg syns det rett og slett er latterlig at folk driver med det. Folka her er jo totalt blendet av "kjærlighet".

Lenke til kommentar
For å virkelig legge merke til kvaliteten skal du kjøre et Radeon kort noen måneder og ikke i det hele tatt se på en skjerm med Nvidia kort.

Etter noen måneder har gått, da kan du titte på GeForce'n igjen, det er en ganske bra forskjell da ja.

Tittet over på en PC med Geforce kort med gjevne mellomrom.. Bruker 9700 Pro på hovedmaskina, og jeg kan ikke si jeg ser store forskjellen uannsett. Gidder ikke annstrenge meg for å finne feil heller da, er ikke meningen å få vondt i hode bare fordi du sitter å ser etter feil.

 

Satt en måned med 9700Pro på LCD skjerm, så var maskinen min oppe å gikk igjen med GF4, ingen forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...