Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle andre?


Trodet

Anbefalte innlegg

Etter litt leting fant jeg ikke en slik tråd, så jeg lager en nå. Så spørsmålet ligger jo i tittelen. Har du gjort noe du aldri kommer til å fortelle til andre, både av seksuell og ikke-seksuell art?

 

 

(hvis det faktisk finnes en lignende tråd, så er det bare slette/stenge denne )

 

 

Edit: Aldri kan fortelle noen du kjenner, men som du kan godt si på et forum hvor du er anonym

Endret av Trodet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer på én ting akkurat nå, som enkelte personer vet, men som jeg ikke vil si til noen, ikke på forumet heller. Det holder å fortelle at det var et engangstilfelle og skjedde nyttårsaften 2010/2011.

 

Jeg kan dele et par mer uskyldige ting. Jeg kan ikke fortelle andre (i fritiden) at jeg jobber i NSB før jeg er blitt kjent med dem. Og jeg forteller aldri noen hva jeg gjør på rommet mitt når jeg låser døra.

Lenke til kommentar

Jeg kommer på én ting akkurat nå, som enkelte personer vet, men som jeg ikke vil si til noen, ikke på forumet heller. Det holder å fortelle at det var et engangstilfelle og skjedde nyttårsaften 2010/2011.

 

Jeg kan dele et par mer uskyldige ting. Jeg kan ikke fortelle andre (i fritiden) at jeg jobber i NSB før jeg er blitt kjent med dem. Og jeg forteller aldri noen hva jeg gjør på rommet mitt når jeg låser døra.

 

Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor?

Lenke til kommentar

 

Jeg kommer på én ting akkurat nå, som enkelte personer vet, men som jeg ikke vil si til noen, ikke på forumet heller. Det holder å fortelle at det var et engangstilfelle og skjedde nyttårsaften 2010/2011.

 

Jeg kan dele et par mer uskyldige ting. Jeg kan ikke fortelle andre (i fritiden) at jeg jobber i NSB før jeg er blitt kjent med dem. Og jeg forteller aldri noen hva jeg gjør på rommet mitt når jeg låser døra.

 

Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor?

 

 

Som Battaman er inne på, har mange sterke meninger og erfaringer med NSB. Jeg er lei av å bli holdt ansvarlig for alle verdens problemer i arbeidstida og vil i hvert fall ikke ta noen diskusjon på fritida. Dette gjelder selvsagt ikke alle, men jeg foretrekker uansett å snakke om andre ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har gjort ting jeg skammer meg over, angrer på, og som jeg ikke ville gjort igjen, ja. Verken familie, nære venner eller kjærester har fått vite det hittil, men om jeg aldri kommer til å fortelle noen om det vet jeg ikke. Jeg har i alle fall ingen umiddelbare planer om det. Hadde dette vært 4chan eller lignende kunne jeg fortalt om det, men ikke her hvor enhver idiot med et modem kan finne ut hvem jeg er.

Lenke til kommentar

Anonym posting er bare tillatt i enkelte forum. Hva med å flytte tråden dit?

 

Vel, staff kan se hvem du er når du poster anonym, I will never reveal anything! Plutselig endag er det en du kjente som ble med i stab og fikk lyst til å browse gjennom denne tråden for lolz.

Det er kun admin som kan se, og kun i en uke.

 

Jeg kommer på én ting akkurat nå, som enkelte personer vet, men som jeg ikke vil si til noen, ikke på forumet heller. Det holder å fortelle at det var et engangstilfelle og skjedde nyttårsaften 2010/2011.

Nå kom jeg rett fra voldtektstråden så nå fikk jeg stygge bilder i hodet. Håper det ikke var det. :) Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...