Gå til innhold

[Løst] CD-spilleren under "Min datamaskin" er vekke.


Anbefalte innlegg

Når jeg er inne på "min datamaskin" så er det som jeg pleier å trykke på for å starte CD'n, den er vekke. Jeg har Windows 8.1, så jeg lurer på om det har noe med saken å gjøre.. Det som er rart, er at på enhetsbehandling, eller hva det nå heter, så ligger ikke CD/DVD der..

 

 

post-270474-0-81471700-1393333301_thumb.png

 

post-270474-0-03485700-1393333295_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laptop eller stasjonær?

Det kan hende at den har dårlig kontakt.

Det er stasjonær. Jeg sjekket, jeg tok ut og inn ledningene og alt det der.. Men funket ikke..

Jeg har ikke peiling, men kanskje ikonet kun vises når du setter inn en plate?

Når jeg tok en cd inn, så viste den ikke da heller..
Lenke til kommentar

Hadde samme problemet med en maskin og jeg fant ut at det ikke var noe å gjøre rett og slett. DVD spilleren var ødelagt dessverre, så jeg kjøpte meg en ny DVD spiller. Ikke ett stort tap dog, da de koster litt over 100 lappen :p Så du kan like gjerne bytte den ut.

DARN IT! Greit nok koster litt over 100 lappen, men er dette noe som pleier å skje eller er det sjeldent at noe slikt skjer? Skulle nå tro at varer fra Komplett skulle holde leenge :p

Lenke til kommentar

 

Hadde samme problemet med en maskin og jeg fant ut at det ikke var noe å gjøre rett og slett. DVD spilleren var ødelagt dessverre, så jeg kjøpte meg en ny DVD spiller. Ikke ett stort tap dog, da de koster litt over 100 lappen :p Så du kan like gjerne bytte den ut.

DARN IT! Greit nok koster litt over 100 lappen, men er dette noe som pleier å skje eller er det sjeldent at noe slikt skjer? Skulle nå tro at varer fra Komplett skulle holde leenge :p

 

Pleier nok ikke å skje så ille ofte så det er nok ikke ett utbredt problem, men det skjer en gang i blant. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...